بازیگر فیلم و سریال Kim Coates (کیم کوتس)

Kim Coates - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2" (1.88 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 21, 1958 in Saskatoon, Saskatchewan, Canada
  • فیلم های معروف بازیگر : Goon Ronnie Hortense(2011), Battlefield Earth Carlo(2000), Resident Evil: Afterlife Bennett(2010)

بیوگرافی فارسی

فعالیت فیلم سینمایی کیم در سال 1991 با فیلم The Last Boy Scout آغاز شد. دو بازدید از برادران وارنر دنبال شد: Innocent Blood و The Client. از آن زمان او در بیش از چهل فیلم بازی کرده است ، از جمله برندگان جوایز آکادمی Black Hawk Down به کارگردانی ریدلی اسکات و پرل هاربر به کارگردانی مایکل بی. فیلم های دیگر شامل Waterworld و Open Range با کوین ...


بیوگرافی انگلیسی

Kim's film career began in 1991 with The Last Boy Scout. Two Warner Brothers' hits followed: Innocent Blood and The Client. Since that time he has starred in over forty films, including Academy Award winners Black Hawk Down directed by Ridley Scott, and Pearl Harbor directed by Michael Bay. Other films include Waterworld and Open Range with Kevin ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Donkeyhead

6.1   - IMDB

مونا، یک نویسنده شکست خورده، در حالی که از پدر بیمار سیک خود مراقبت می کند، یک زندگی انزوا را رقم می زند، اما زمانی که او سکته مغزی ناتوان کننده ای می کند، سه خواهر و برادر موفق او در آستان خانه او ظاهر می شوند که مصمم هستند اوضاع را کنترل کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم See for Me

5.8   - IMDB

زمانی که سوفی گربه اسکی باز سابق نابینا در یک عمارت منزوی می نشیند، سه دزد به دنبال گاوصندوق پنهان می شوند. تنها دفاع سوفی، سرباز کهنه سرباز ارتش، کلی است که در برنامه See For Me با او آشنا می شود. کلی به سوفی کمک می کند تا از خود در برابر مهاجمان دفاع کند و زنده بماند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری