بازیگر فیلم و سریال Kevin James (کوین جیمز)

Kevin James - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   April 26, 1965 in Stony Brook, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Paul Blart: Mall Cop Paul Blart(2009), Paul Blart: Mall Cop 2 Paul Blart(2015), Here Comes the Boom Scott Voss(2012)

بیوگرافی فارسی

کوین جیمز در کوین جورج نایفینگ در 26 آوریل 1965 در مینولا ، لانگ آیلند ، نیویورک ، در جانت (کلاین) ، کارمند اداری متولد شد و جوزف ولنتاین نایفینگ ، جونیور ، صاحب آژانس بیمه. او در استونی بروک بزرگ شده بود و در SUNY Cortland شرکت کرد ، جایی که در زمان مدیریت بیشتر در رشته ورزشی ، در تیم فوتبال بازی کامل داشت. او متوجه شد ...


بیوگرافی انگلیسی

Kevin James was born Kevin George Knipfing on April 26, 1965, in Mineola, Long Island, New York, to Janet (Klein), an office worker, and Joseph Valentine Knipfing, Jr., an insurance agency owner. He was raised in Stony Brook, and attended SUNY Cortland, where he played fullback on the football team while majoring in sports management. He realized ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hitch

6.6   - IMDB

Hitch یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول 2005 است که داستان یک «دکتر قرار ملاقات» حرفهای را روایت میکند که متوجه میشود بازی او بر روی ستوننویس شایعهای که با او کتک میخورد کار نمیکند در حالی که به آخرین مشتریاش کمک میکند تا بانوی خوب رویاهایش را جلب کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hubie Halloween

5.2   - IMDB

هوبی دوبوا علیرغم ارادتش به زادگاهش سالم (و جشن هالووین آن)، چهره ای تمسخر آمیز برای کودکان و بزرگسالان است. اما امسال، چیزی در شب اتفاق میافتد، و این بر عهده Hubie است که هالووین را نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Becky

5.9   - IMDB

تعطیلات آخر هفته یک نوجوان در خانه ای در دریاچه با پدرش زمانی بدتر می شود که گروهی از محکومان زندگی آنها را ویران می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Home Team

6   - IMDB

دو سال پس از قهرمانی در سوپر بول، زمانی که سرمربی NFL، شان پیتون تعلیق شد، به زادگاهش بازگشت و با مربیگری تیم فوتبال پاپ وارنر خود، دوباره با پسر 12 سالهاش ارتباط برقرار کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kevin James: Irregardless

5.7   - IMDB

کوین جیمز برداشتی خنده دار و بدون فیلتر در مورد والدین، ازدواج و پیر شدن ارائه می دهد. همانطور که فقط جیمز می تواند، او طیفی از موضوعات را پوشش می دهد، از انگیزه دادن به کودکان برای کنار گذاشتن بازی های ویدیویی خود، تا اینکه چرا به فناوری اعتماد ندارد، و چند تاتر تاتر که می تواند در دهانش جا کند!

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری