بازیگر فیلم و سریال Kelly Hu (کلی هو)

Kelly Hu - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 13, 1968 in Honolulu, Hawaii, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Scorpion King The Sorceress(2002), The Tournament Lai Lai Zhen(2009), Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan Eva Watanabe(1989)

بیوگرافی فارسی

در 13 فوریه 1968 ، دختری با اجداد چینی ، انگلیسی و هاوایی در هونولولو ، هاوایی متولد شد. پدر او ، هربرت ، فروشنده بود و مادرش ، خوانیتا ، برای کمک به خانواده بسیاری از کارهای عجیب و غریب کار کرد. او یک برادر بزرگتر ، گلن دارد. او یک خانم نوجوان سابق آمریكا است و قبل از تصمیم گیری برای چند ماه در ژاپن و ایتالیا الگوبرداری كرد ...


بیوگرافی انگلیسی

On February 13th, 1968, a girl of Chinese, English, and Hawaiian ancestry was born in Honolulu, Hawaii. Her father, Herbert, was a salesman and her mother, Juanita, worked many odd jobs to help support the family. She has one older brother, Glenn. She is a former Miss Teen USA, and modeled in Japan and Italy for several months before deciding to ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Watcher

2.6   - IMDB

پس از خودکشی غیرمنتظره مادرش، آنجلا در دوستی جدید خود با برایان آرامش پیدا می کند. یک روز او یک بسته وحشتناک حاوی یک نوار فضول دریافت می کند. نوار آخرین روزهای مادرش را به تصویر میکشد و نشان میدهد که کسی او را دنبال میکرده... تماشا میکرده است. با افزایش تعداد قربانیان در اطراف شهر، مشخص می شود که این تصادفی نیست. تصور می شد این مرگ ها خودکشی بوده است، اما حقیقت به مراتب بدتر است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Finding 'Ohana

6.1   - IMDB

تابستانی در روستایی اوآهو برای دو خواهر و برادر بزرگ شده در بروکلین چرخشی هیجانانگیز ایجاد میکند، زمانی که مجلهای که به گنج گمشدهای اشاره میکند، آنها را وارد ماجراجویی حماسی با دوستان جدید میکند و باعث میشود تا با میراث هاواییشان ارتباط برقرار کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Batman: Soul of the Dragon

6   - IMDB

در دهه 1970، یک معلم مفقود شده هنرهای رزمی مورد جستجوی دانش آموزان فداکار و باهوش اما دوردست او، از جمله بتمن، قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Catwoman: Hunted

5.5   - IMDB

تلاش زن گربه ای برای دزدیدن جواهری گرانبها، او را کاملاً در تیررس کنسرسیوم قدرتمند شرورها و همیشگی اینترپل مدبر قرار می دهد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری