بازیگر فیلم و سریال Katja Riemann (کاتیا ریمان)

Katja Riemann - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7¾" (1.72 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 1, 1963 in Kirchweyhe, Weyhe, Lower Saxony, Germany
  • فیلم های معروف بازیگر : Rosenstrasse Lena Fischer - age 33(2003), Bandits Emma(1997), Talk of the Town Monika Krauss(1995)

بیوگرافی فارسی

Katja Riemann در اول نوامبر 1963 در Kirchweyhe ، Weyhe ، نیدرزاکسن ، آلمان در نقش Katja Hannchen Leni Riemann به دنیا آمد. او بازیگری است که به روزن استراس (2003) ، راهزنان (1997) و Talk of the Town (1995) معروف است.


بیوگرافی انگلیسی

Katja Riemann was born on November 1, 1963 in Kirchweyhe, Weyhe, Lower Saxony, Germany as Katja Hannchen Leni Riemann. She is an actress, known for Rosenstrasse (2003), Bandits (1997) and Talk of the Town (1995).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bibi Blocksberg

5.2   - IMDB

سرخوشی در نوستات: بی بی بلوکسبرگ با کمی جادوگری دو کودک را از سوختن نجات داد. در حالی که مادرش باربارا که خود یک جادوگر از گوشت و خون است، به دخترش بسیار افتخار می کند، پدر برنهارد، بیش از حد کار کرده و استرس دارد، به شدت از کارهای ماوراء طبیعی او رد می شود. سپس بیبی از والپورجیا، جادوگر ارشد، پیامی دریافت میکند: او میخواهد توپ کریستالی خود را دریافت کند، که در اوایل یک جادوگر «واقعی» از او میسازد. بی بی با افتخار از جاروش می پرد تا به سمت بلوکسبرگ، مقر جادوگران پرواز کند. اما رابعه، یکی از معدود جادوگران شیطان صفت، که در بدبختی و راز پیر شده است، از تمام شکوه و جلال او... و جوانی اش را غمگین می کند. و بنابراین رابعه اتفاقاتی را رقم می زند که به زودی زندگی بی بی را تکه تکه می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری