بازیگر فیلم و سریال Katharine Towne (کاترین تاون)

Katharine Towne - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   July 17, 1978 in Hollywood, Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Mulholland Drive Cynthia(2001), Evolution Nadine(2001), What Lies Beneath Caitlin Spencer(2000)

بیوگرافی فارسی

کاترین تاون در 17 ژوئیه 1978 در هالیوود ، لس آنجلس ، کالیفرنیا ، آمریکا به عنوان کاترین پین تاون متولد شد. او یک بازیگر زن است ، معروف به Mulholland Drive (2001) ، Evolution (2001) و What Lies Beneath (2000). او قبلاً با چارلی هونام ازدواج کرده بود.


بیوگرافی انگلیسی

Katharine Towne was born on July 17, 1978 in Hollywood, Los Angeles, California, USA as Katharine Payne Towne. She is an actress, known for Mulholland Drive (2001), Evolution (2001) and What Lies Beneath (2000). She was previously married to Charlie Hunnam.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم What Lies Beneath

6.6   - IMDB

What Lies Beneath یک فیلم ترسناک روانشناختی آمریکایی محصول 2000 است که کلیر اسپنسر، همسر یک دانشمند پژوهشی دانشگاه، معتقد است که خانه او در کنار دریاچه در ورمونت توسط یک روح تسخیر شده است - یا اینکه او در حال از دست دادن عقل خود است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Where We Disappear

4.2   - IMDB

داستان زنده ماندن درباره اولین شب یک زن در اردوگاه زندانیان شوروی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bloodthirsty

4.8   - IMDB

گری یک خواننده مستقل است که تصور می کند یک گرگ است. هنگامی که او برای همکاری با وان دانیلز، تهیه کننده مشهور موسیقی در استودیوی دورافتاده او در جنگل دعوت می شود، شروع به پیدا کردن او می کند که واقعاً کیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tiger Rising

4.5   - IMDB

وقتی راب هورتون 12 ساله یک ببر در قفس را در جنگل های نزدیک خانه اش کشف می کند، تخیل او به راه می افتد و زندگی به شکل غیرمنتظره ای شروع به تغییر می کند. با کمک یک خدمتکار عاقل و مرموز، ویلی می و دختر سرسخت تازه وارد مدرسه، او باید در میان خاطرات کودکی، درد دل و ماجراهای شگفت انگیز بگذرد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری