بازیگر فیلم و سریال Kara Hayward (کارا هیوارد)

Kara Hayward - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 17, 1998 in Winchester, Massachusetts, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Moonrise Kingdom Suzy(2012), Paterson Female Student(2016), Manchester by the Sea Silvie Mc Cann(2016)

بیوگرافی فارسی

کارا هایوارد در 17 نوامبر 1998 در ماساچوست به دنیا آمد و جان و کارن هایوارد به دنیا آمدند. او از دو فرزند بزرگتر است. او در اولین بازی خود در طول اردوی تابستانی بازی کرد و اشتیاق به بازیگری را کشف کرد. بعداً او در یک تماس آزاد کشف شد و اولین نقش فیلم خود را در پادشاهی ماه آریزون وس اندرسون (2012) فرود آورد و تحسین منتقدان را دریافت کرد ...


بیوگرافی انگلیسی

Kara Hayward was born to John and Karen Hayward on November 17, 1998 in Massachusetts. She is the older of two children. She acted in her first play during summer camp, discovering a passion for acting. Later she was discovered at an open call, landing her first movie role in Wes Anderson's Moonrise Kingdom (2012), and received critical acclaim ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drunk Bus

6.2   - IMDB

یک راننده اتوبوس بدون جهت و جوان در محوطه دانشگاه و یک راک پانک، نگهبان امنیتی ساموایی به نام آناناس، در حین اجرای نمایش غیرقابل پیشبینی شیفت اواخر که به نام «اتوبوس مست» شناخته میشود، رابطه خویشاوندی غیرمحتملی ایجاد میکنند. آنها با هم از حلقه بی پایان خود خارج می شوند و وارد دنیایی از عدم اطمینان، هیجان و تصمیم گیری فوق العاده ضعیف می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Social Dilemma

7.6   - IMDB

تأثیرات خطرناک انسانی شبکههای اجتماعی را بررسی میکند، با کارشناسان فناوری که زنگ خطر را برای ساختههای خود به صدا در میآورند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری