بازیگر فیلم و سریال June Squibb (جون اسکوئیب)

June Squibb - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 1" (1.55 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 6, 1929 in Vandalia, Illinois, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Nebraska Kate Grant(2013), About Schmidt Helen Schmidt(2002), In & Out Cousin Gretchen(1997)

بیوگرافی فارسی

جون اسکبیب یک بازیگر آمریکایی است که زمانی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. اسکبیب در سال 1929 در وندالیا ، ایلینویز متولد شد. وندالیا به مدت دو دهه به عنوان پایتخت ایالت ایلینویز خدمت کرده بود (1839-1819) ، اما از زمان انتقال این پایتخت به اسپرینگفیلد ، ایلینویز همچنان یک شهر کوچک باقی مانده است. در سطح بین المللی ، اصلی ترین ...


بیوگرافی انگلیسی

June Squibb is an American actress, once nominated for the Academy Award for Best Supporting Actress. Squibb was born in 1929 in Vandalia, Illinois. Vandalia had served as the state capital of Illinois for two decades (1819-1839), but it has remained a small city since the capital was transferred to Springfield, Illinois. Internationally, its main...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godmothered

6.1   - IMDB

یک مادرخوانده پری جوان و غیر ماهر به تنهایی وارد عمل می شود تا با ردیابی دختر جوانی که درخواست کمکش نادیده گرفته شد، ارزش خود را ثابت کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Humans

6.1   - IMDB

اریک بلیک سه نسل از خانواده پنسیلوانیا خود را برای جشن شکرگزاری در آپارتمان دخترش در منهتن پایین جمع کرده است. با فرا رسیدن تاریکی بیرون و اتفاقات وحشتناک در شب، عمیقترین ترسهای گروه آشکار میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Don't Tell Mom the Babysitter's Dead

6.3   - IMDB

برنامه های تانیا هفده ساله برای تابستانی بی دغدغه زمانی از مسیر خارج می شود که مادر پر استرس او برای یک استراحتگاه سلامتی به راه می افتد و تانیا و سه خواهر و برادرش را به سرپرستی یک پرستار بچه قلابدار (و نژادپرست) پیر می گذارد. مرگ ناگهانی پرستار بچه باعث میشود که بچهها پول نقد نداشته باشند و تمایلی به بیرون کشیدن زودهنگام مادر از R&R مورد نیاز او نداشته باشند، بنابراین تانیا مجبور میشود شغلی پیدا کند. او که به عنوان یک بزرگسال ظاهر می شود، به عنوان دستیار اجرایی در یک شرکت مد شرکت می کند و یک شبه وارد دنیای بزرگسالی و فرزندپروری می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری