بازیگر فیلم و سریال Julian Sands (جولیان سندز)

Julian Sands - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11" (1.8 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   January 4, 1958 in Otley, Yorkshire, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : A Room with a View George Emerson(1985), Warlock Warlock(1989), Naked Lunch Yves Cloquet(1991)

بیوگرافی فارسی

بلند ، دستاورد ، و به ویژه در فیلم های ترسناک و درام مؤثر است - جولیان سانز بازیگر بریتانیایی در اولی ، غرب سواری یورکشایر ، در برنا و ویلیام ساندز به دنیا آمد. او هنگامی که شبکه او را در فیلم ساخته شده برای تلویزیون The Sun also Rises (1984) و سپس با آنتونی هاپکینز در فیلم تلویزیونی مرد متاهل (1983) به صدا درآورد ، مورد توجه NBC قرار گرفت. ...


بیوگرافی انگلیسی

Tall, gaunt, and particularly effective in horror and drama films--British actor Julian Sands was born in Otley, West Riding of Yorkshire, to Brenda and William Sands. He came to the attention of NBC when the network cast him in the made-for-TV The Sun Also Rises (1984) and then with Anthony Hopkins in the television film A Married Man (1983). ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warlock: The Armageddon

5.3   - IMDB

هر ششصد سال، یک شر بزرگ فرصت فرار و آزاد کردن آرماگدون را دارد. گروهی از پنج سنگ این قدرت را دارند که یا شر را از بین ببرند یا ششصد سال دیگر آن را بیرون کنند. یک دستور از Druids با یک Warlock که مصمم است پدرش را در جهان آزاد کند می جنگند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Last Breath

4.5   - IMDB

گروهی از دوستان قدیمی کالج در یک سفر غواصی کارائیب برای کاوش در خرابه های یک کشتی جنگی جنگ جهانی دوم دوباره گرد هم میآیند و خود را در داخل هزارتوی زیر آب فلز زنگزده محاصره شده توسط کوسههای سفید بزرگ میبینند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری