بازیگر فیلم و سریال Joshua Leonard (جاشوا لئونارد)

Joshua Leonard - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11" (1.8 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 17, 1975 in Houston, Texas, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Blair Witch Project Joshua 'Josh' Leonard(1999), If I Stay Denny(2014), Togetherness Director / Dudley(2015-2016)

بیوگرافی فارسی

جوشوا لئونارد ، فیلمساز ، نویسنده و بازیگر ، در طول زندگی حرفه ای خود ، در فیلم و تلویزیون مستقل نشان غیرقابل توصیف داشته است. وی برای اولین بار در سال 1999 با لو-فشردگی The Blair Witch Project وارد صحنه شد ، شاید یکی از پرمخاطب ترین فیلم های هندی همه زمان ها باشد. به عنوان یک بازیگر ، لئونارد همچنان روی پروژه هایی کار می کند که پاکت را تحت فشار قرار می دهد ...


بیوگرافی انگلیسی

A filmmaker, writer, and actor, Joshua Leonard has made an indelible mark on independent film and television throughout his career. He first came onto the scene in 1999 with lo-fi sensation The Blair Witch Project, perhaps one of the most talked about indie films of all time. As an actor, Leonard continues to work on projects that push the envelope...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fully Realized Humans

5.1   - IMDB

در حالی که کمتر از یک ماه به تولد اولین فرزندشان باقی مانده است، جکی و الیوت در تلاش برای رهایی از اختلالات موروثی تربیتی خود، یک اودیسه دیوانه وار کشف خود را آغاز می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Torn Hearts

5.1   - IMDB

یک دو کانتری آینده دار و آینده دار به دنبال عمارت منزوی بت خود هارپر داچ، ستاره سابق موسیقی کانتری و خانواده سلطنتی نشویل می گردند. چیزی که به عنوان یک دیدار دوستانه شروع می شود، به مجموعه ای پیچیده از وحشت تبدیل می شود که دوستان را مجبور می کند تا با تمام تلاش هایی که برای تحقق رویاهای خود طی می کنند مقابله کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری