بازیگر فیلم و سریال Jonny Lee Miller (جانی لی میلر)

Jonny Lee Miller - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 9¾" (1.77 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 15, 1972 in Kingston upon Thames, Surrey, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Mindhunters Lucas Harper(2004), Elementary Sherlock Holmes(2012-2019), Trainspotting Sick Boy(1996)

بیوگرافی فارسی

جانی لی میلر (گاهی اوقات به اعتبار H) نیز در 15 نوامبر 1972 در کینگستون ، انگلستان ، انگلیس ، به بازیگران آنا لی و آلن میلر و نوه بازیگر برنارد لی متولد شد. جونی پس از حضور در بسیاری از نمایشنامه های دبیرستان در مدرسه انتخاب گرامر دولتی انتخابی خود ، در سن 17 سالگی کنار رفت تا بازیگری تمام وقت را دنبال کند. اگرچه طبق گزارشات او ساکت بود ...


بیوگرافی انگلیسی

Jonny Lee Miller (sometimes credited with an H) was born on November 15, 1972, in Kingston, England, UK, to actors Anna Lee and Alan Miller, and the grandson of actor Bernard Lee. After appearing in many high school plays at his selective state grammar school, Jonny dropped out at 17, to pursue acting full time. Although he was reportedly quiet ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Settlers

4.7   - IMDB

اولین مهاجران بشر در مرزهای مریخ آنچه را که باید برای زنده ماندن از عناصر کیهانی و یکدیگر انجام می دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Alice

4.7   - IMDB

آلیس روزهای خود را به بردگی در مزرعه روستایی جورجیا سپری می کند و بی قرار در آرزوی آزادی است. آلیس پس از درگیری شدید با صاحب مزرعه پل، از جنگلهای همسایه فرار میکند و به منظره ناآشنا بزرگراهی برخورد میکند و به زودی متوجه میشود که در واقع سال 1973 است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bad Fish

3.4   - IMDB

هنگامی که یک زیست شناس دریایی در مورد حملات مرگبار مرموز به ماهیگیران در یک شهر ساحلی اورگان تحقیق می کند، متوجه می شود که مقصر یک پری دریایی است که باید قبل از بازگشت به دریا، جفتی برای تولید مثل پیدا کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری