بازیگر فیلم و سریال Jonathan Sadowski (جاناتان سادووسکی)

Jonathan Sadowski - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 23, 1979 in Chicago, Illinois, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Chernobyl Diaries Paul(2012), Friday the 13th Wade(2009), Live Free or Die Hard Trey(2007)

بیوگرافی فارسی

جاناتان سادوفسکی در 23 نوامبر 1979 در شیکاگو ، ایلینویز آمریکا متولد شد. او بازیگر و تهیه کننده است ، معروف به خاطرات چرنوبیل (2012) ، جمعه سیزدهم (2009) و Live Free یا Die Hard (2007).


بیوگرافی انگلیسی

Jonathan Sadowski was born on November 23, 1979 in Chicago, Illinois, USA. He is an actor and producer, known for Chernobyl Diaries (2012), Friday the 13th (2009) and Live Free or Die Hard (2007).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم One Little Finger

7.3   - IMDB

یک متخصص مغز و اعصاب آمریکایی (Tamela D%27Amico) زندگی خود را برای تحصیل موسیقی درمانی در هند ریشه کن می کند و در نهایت با گرد هم آوردن آنها از طریق موسیقی به افراد دارای معلولیت کمک می کند.::RJ International

زیر‌نویس فارسی فیلم Cosmic Radio

4.7   - IMDB

یک بچه 38 ساله صندوق سرمایه گذاری کالیفرنیا سعی می کند ایستگاه رادیویی مستقل خود، KZMC Cosmic Radio، را از خرابی مالی نجات دهد، زمانی که پدر ثروتمندش این کار را می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Devil Below

4.2   - IMDB

گروهی متشکل از چهار ماجراجوی آماتور که در کاوش مکانهای دورافتاده و متروک تخصص دارند، از تپههای شوکوم، شهری در کوههای دورافتاده آپالاچی، که دههها پیش به دلیل آتشسوزی مرموز معدن زغال سنگ رها شده بود، بازدید میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Killer Fortune Teller

5.2   - IMDB

پس از اینکه یک کارت خوان تاروت یک ملاقات شانسی را پیش بینی می کند، شین شروع به باور به سرنوشت می کند و به دنبال مشاوره بیشتر برای زندگی عاشقانه و تجارت خود می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Young And Hungry - Season 1

7.3   - IMDB

محتوای فصل اول Young And Hungry درباره جاش است، کارآفرین جوانی که تصمیم گرفت یک وبلاگ نویس متخصص در زمینه غذا به نام گابی را به عنوان رئیس خود استخدام کند. با وجود همه چیز، گابی برای اینکه بتواند این شغل جدید را درک کند، تمام مهارت های خود را به جاش و دستیارش الیوت نشان داده است. این فیلم بر اساس زندگی واقعی یک وبلاگ نویس غذا در سانفرانسیسکو - گابی مسکوویتز ساخته شده است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری