بازیگر فیلم و سریال Jonathan Lipnicki (جاناتان لیپنیکی)

Jonathan Lipnicki - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 22, 1990 in Westlake Village, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Jerry Maguire Ray Boyd(1996), Stuart Little George Little(1999), Stuart Little 2 George Little(2002)

بیوگرافی فارسی

جاناتان در دهکده وستلیک ، کالیفرنیا در Rhonda و جو لیپنیکی به دنیا آمد. در سن پنج سالگی جاناتان لیپنیکی تحسین جهانی را به دست آورد ، هنگامی که خودش را با بازی تام کروز و رنه زلوور در فیلم برنده جوایز آکادمی جری مگوایر انجام داد. پس از این نقش برجسته ، جاناتان به یک مشهور مشهور و مشهور تبدیل شده بود. کارهای اولیه او شامل ...


بیوگرافی انگلیسی

Jonathan was born in Westlake Village, CA to Rhonda and Joe Lipnicki. At the age of five Jonathan Lipnicki received global acclaim as he carried his own with Tom Cruise and Renee Zellweger in the Academy Award-winning film Jerry Maguire. After this breakout role, Jonathan had become a widely-recognizable celebrity. His early works included ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Like Mike

5.3   - IMDB

کالوین و دوستانش که همگی در یک یتیم خانه زندگی می کنند، کفش های قدیمی با حروف پژمرده MJ را پیدا می کنند که به خط برق متصل است. یک شب طوفانی، آنها برای تهیه کفش می روند که صاعقه به کالوین و کفش ها برخورد می کند. کالوین اکنون قدرت بسکتبالی باورنکردنی دارد و این شانس را دارد که برای NBA بازی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harland Manor

3.9   - IMDB

تیمی از محققین ماوراء الطبیعه، خانه خالی از سکنه هارلند را مستند می کنند، اما خود را توسط ارواح بدخواه که هنوز در آنجا زندگی می کنند، شکار می کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری