بازیگر فیلم و سریال Jon Heder (جان هدر)

Jon Heder - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 26, 1977 in Fort Collins, Colorado, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Napoleon Dynamite Napoleon Dynamite(2004), Blades of Glory Jimmy MacElroy(2007), The Benchwarmers Clark(2006)

بیوگرافی فارسی

جان هیدر در 26 اکتبر 1977 در فورت کالینز ، کلرادو ، ایالات متحده آمریکا به عنوان جاناتان جوزف هدر متولد شد. او بازیگر و تهیه کننده است ، معروف به Napoleon Dynamite (2004) ، Blades of Glory (2007) و The Benchwarmers (2006). وی از 23 نوامبر 2002 با کیرستن هدر ازدواج کرده است. آنها سه فرزند دارند.


بیوگرافی انگلیسی

Jon Heder was born on October 26, 1977 in Fort Collins, Colorado, USA as Jonathan Joseph Heder. He is an actor and producer, known for Napoleon Dynamite (2004), Blades of Glory (2007) and The Benchwarmers (2006). He has been married to Kirsten Heder since November 23, 2002. They have three children.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tremors: Shrieker Island

5.4   - IMDB

گرابوئیدها به طور غیرقانونی توسط یک پلی بوی ثروتمند به عنوان یک شکل خطرناک شکار جایزه به یک استراحتگاه جزیره جدید برده می شوند و برت گامر برای نجات روز قدم می گذارد.::Anon

زیر‌نویس فارسی فیلم Pinocchio: A True Story

4.3   - IMDB

پینوکیو جوان برای دیدن دنیا از خالق نابغه خود ژپتو همراه با اسب تیبالت فرار می کند و به سیرک مسافرتی می پیوندد که توسط قاتل مودجافوکو اداره می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Thelma the Unicorn

5.8   - IMDB

تلما آرزو دارد یک تک شاخ پر زرق و برق باشد. سپس در لحظه ای نادر صورتی و پر زرق و برق از سرنوشت، آرزوی تلما محقق می شود. او به سرعت به یک ستاره بین المللی می رسد، اما با هزینه ای غیرمنتظره. پس از مدتی، تلما متوجه می شود که او مانند خود معمولی و بدون درخشش خود شادتر بوده است. بنابراین او شاخ خود را پایین می آورد، برق هایش را پاک می کند و به خانه برمی گردد، جایی که بهترین دوستش با در آغوش گرفتن منتظر اوست.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری