بازیگر فیلم و سریال John Rhys-Davies (جان ریس دیویس)

John Rhys-Davies - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 5, 1944 in Ammanford, Wales, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : The Lord of the Rings: The Return of the King Gimli(2003), The Lord of the Rings: The Two Towers Gimli / Voice of Treebeard(2002), The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring Gimli(2001)

بیوگرافی فارسی

بازیگر تحسین شده ولزی ، جان رایس دیویس در امانفورد ، کارماشتنشر ، ولز متولد شد و ماری مارگارتتا فیلیس (جونز) ، یک پرستار و ریس دیویس ، مهندس مکانیک و افسر استعمار بود. او فارغ التحصیل از دانشگاه شرق آنگلیا است و احتمالاً برای فیلم های مخاطبان بخاطر نقش هایش در فیلم های ضربتی که در Raiders of the Lost Ark (تندرست های گمشده) دیده می شود ، شناخته شده است.


بیوگرافی انگلیسی

Acclaimed Welsh actor John Rhys-Davies was born in Ammanford, Carmarthenshire, Wales, to Mary Margaretta Phyllis (Jones), a nurse, and Rhys Davies, a mechanical engineer and Colonial Officer. He graduated from the University of East Anglia and is probably best known to film audiences for his roles in the blockbuster hits Raiders of the Lost Ark (...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Saul: The Journey to Damascus

6.2   - IMDB

«شائول: سفر به دمشق» درباره یکی از برجسته ترین شخصیت های مسیحیت اولیه، شائول طرسوسی است. این فیلم درباره سائول قصاب است که گفته میشود ایمان شائول به معبد و انکار مسیح به عنوان مسیح را از بین برده است. گرویدن او به مسیحیت و تعمید به عنوان پولس، تاریخ جهان را تغییر داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tainted

5.2   - IMDB

یک شرور سابق، لنس، با اوباش روسی و برادری آریایی، پس از گذراندن پانزده سال در زندان، تلاش می کند تا زندگی آرامی داشته باشد. برنامه های او برای یک زندگی آرام زمانی که اعضای مافیای روسی او را استخدام می کنند تا آخرین ماموریت خود را برای به دست آوردن آزادی خود به پایان برساند، مختل می شود. آخرین ماموریت لنس به اشتباه می افتد زیرا او خود را در یک انتقام خونین می بیند که بر هر کسی که از مسیر او عبور می کند تأثیر می گذارد.::Epic Pictures

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری