بازیگر فیلم و سریال John Leguizamo (جان لگوئیزامو)

John Leguizamo - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6½" (1.69 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   July 22, 1964 in Bogotá, Colombia
  • فیلم های معروف بازیگر : Moulin Rouge! Toulouse-Lautrec(2001), Spawn Clown / Violator(1997), The Pest Pestario 'Pest' Vargas(1997)

بیوگرافی فارسی

جان لگویزامو تند و سریع و مضطرب همچنان به تحسین مخاطبان فیلم با همه کاره بودن خود ادامه می دهد: او می تواند درمورد جوانی حساس و ساده لوح مانند جانی در Hangin با Homeboys (1991) بازی کند. قاتلان خونسرد مانند بنی بنیانکو در راه کارلیتو (1993)؛ یک ارتش قهرمان ارتش Beret Green ، متوقف کردن تروریست های هوایی در تصمیم گیری اجرایی (...


بیوگرافی انگلیسی

Fast-talking and feisty-looking John Leguizamo has continued to impress movie audiences with his versatility: he can play sensitive and naive young men, such as Johnny in Hangin' with the Homeboys (1991); cold-blooded killers like Benny Blanco in Carlito's Way (1993); a heroic Army Green Beret, stopping aerial terrorists in Executive Decision (...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Survivor

6.8   - IMDB

هری هفت بوکسوری است که برای زنده ماندن با دیگر زندانیان در اردوگاه های کار اجباری جنگید. او که از خاطرات و احساس گناه خود تسخیر شده است، سعی می کند از مبارزات برجسته علیه اسطوره های بوکس مانند راکی ​​مارسیانو به عنوان راهی برای یافتن دوباره عشق اول خود استفاده کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Encanto

7.2   - IMDB

داستان یک خانواده خارقالعاده، مادریگالها، که در کوههای کلمبیا، در یک خانه جادویی، در یک شهر پر جنب و جوش، در مکانی شگفتانگیز و جذاب به نام انکانتو، پنهان زندگی میکنند. جادوی انکانتو به هر کودکی در خانواده هدیه ای منحصربفرد از قدرت فوق العاده تا قدرت شفا بخشیده است - هر کودکی به جز یکی، میرابل. اما وقتی متوجه می شود که جادوی اطراف انکانتو در خطر است، میرابل تصمیم می گیرد که او، تنها مادریگال معمولی، آخرین امید خانواده استثنایی او باشد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری