بازیگر فیلم و سریال Joey King (جوی کینگ)

Joey King - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4" (1.63 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   July 30, 1999 in Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Act Gypsy Rose Blanchard(2019), The Kissing Booth Shelly 'Elle' Evans(2018), Summer '03 Jamie Winkle(2018)

بیوگرافی فارسی

جوی کینگ از چهار سالگی شروع به بازیگری کرد. اولین نقطه تجاری ملی غلات حیات اولین تجارت جوی بود. گفته شده است که جوی عشق بازیگری را از مادربزرگش که قبلاً در تئاتر زنده اجرا می کرد به ارث برده است. او در چندین برنامه تلویزیونی و فیلم در هفته ، CSI: Investue Scene (2000) ظاهر شده است ...


بیوگرافی انگلیسی

Joey King started acting professionally when she was four years old. A national spot for Life Cereal was Joey's first commercial. It has been said that Joey inherited the love of acting from her grandmother, who used to perform in live theater. She has appeared in several television shows and movies of the week, CSI: Crime Scene Investigation (2000)...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Kissing Booth 3

4.7   - IMDB

تابستان قبل از رفتن ال ایوانز به کالج است و او باید تصمیم بزرگی بگیرد.::ناشناس

زیر‌نویس فارسی فیلم The Princess

5.4   - IMDB

یک جوان سلطنتی زیبا و با اراده از ازدواج با جامعه شناسی بی رحمی که با او نامزد شده است امتناع می کند و ربوده می شود و در برج دورافتاده قلعه پدرش حبس می شود. در حالی که خواستگار تحقیر شده و کینه توزش قصد دارد تاج و تخت پدرش را بگیرد، شاهزاده خانم باید از خانواده خود محافظت کند و پادشاهی را نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The In Between

5.8   - IMDB

پس از زنده ماندن از یک تصادف رانندگی که جان دوست پسرش را گرفت، یک دختر نوجوان معتقد است که او در تلاش است تا با او از دنیای آخرت ارتباط برقرار کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری