بازیگر فیلم و سریال Joe Estevez (جو استیوز)

Joe Estevez - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 13, 1946 in Dayton, Ohio, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Return of the Roller Blade Seven Saint O'ffender(1993), Who Lives Last Scientist Edward Stynes, The Roller Blade Seven Saint O'ffender(1991)

بیوگرافی فارسی

اولین بار جو استیوز روی صحنه به عنوان یک کودک 6 ساله با بازی در "ایول مسافرخانه شیطان" در یک نمایش کریسمس زاد و ولد بود و به عنوان بازیگری هرگز به عقب نگاه نکرده است. آخرين ده فرزند خود را به دنياي مهاجر ايرلندي و يك پدر مهاجر اسپانيايي متولد كرد ، جو در ديتون اوهايو بزرگ شد تا كارگر كارخانه باشد ، اما او براي خود برنامه هاي ديگري داشت و دو ...


بیوگرافی انگلیسی

Joe Estevez' first time on the stage was as a 6-year-old playing the "Evil Inn Keeper" in a Christmas Nativity play, and as an actor he has never looked back. Born the last of ten children to an Irish immigrant mother and a Spanish immigrant father, Joe was raised in Dayton Ohio to be a factory worker but he had other plans for himself, and two ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Urban Myths

7.2   - IMDB

گروهی از دانشآموزان دبیرستانی برای بررسی اسطورههایی که از معلم تاریخ خود تحقیق میکردند و یاد میگرفتند، یک سفر کمپینگ در تعطیلات بهاری را آغاز میکنند. در طول سفر، آنها به یک محل تدفین قدیمی هندی تلو تلو خوردند و زمانی که برخی از گروه شروع به ناپدید شدن می کنند، بیشتر از چیزی که چانه می زنند، به دست می آورند. این فیلم برخی از بهترینهایی را که میشیگان شمالی ارائه میکند، همراه با یک بازیگر تمامستار به نمایش میگذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reed's Point

2.6   - IMDB

تصادف یک وسیله نقلیه در Pine Barrens منجر به گم شدن یک نوجوان می شود که تئوری های توطئه را در مورد افسانه بدنام شیطان جرسی مطرح می کند. در سالگرد سقوط، سارا فرانکلین، که متقاعد شده پسر عمویش کلسی زنده است، به همراه الکس، دوست پسر کلسی، برای تحقیق به محل سقوط می رود. همه چیز به سرعت به سمت پایین می رود زیرا سارا و الکس آنچه را که واقعاً در جنگل پنهان شده کشف می کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری