بازیگر فیلم و سریال Jocelin Donahue (جوسلین دوناهو)

Jocelin Donahue - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 8, 1981 in Bristol, Connecticut, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The House of the Devil Samantha(2009), Doctor Sleep Lucy(2019), Insidious: Chapter 2 Young Lorraine(2013)

بیوگرافی فارسی

Jocelin Donahue بازیگری آمریکایی است که به دلیل نقش اصلیش در فیلم ترسناک منتخب Ti West و بازیگر نقش جوان Lorraine in Insidious شناخته شده است: فصل 2. او نقش های اصلی را در بسیاری از فیلم های مستقل از جمله The Frontier ، a noir بازی کرده است. تریلر جرم از کارگردان اورن شا. در سال 2016 دوناهو نیز کار کرد ...


بیوگرافی انگلیسی

Jocelin Donahue is an American actress best known for her lead role in Ti West's critically acclaimed horror film The House of the Devil and for playing young Lorraine in Insidious: Chapter 2. She has played leading roles in many independent films including The Frontier, a noir crime thriller from director Oren Shai. In 2016 Donahue also worked ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Offseason

4.9   - IMDB

با دریافت نامه ای مرموز مبنی بر تخریب قبر مادرش، ماری به شهر جزیره متروکه ای که در آن دفن شده است سفر می کند. درست با رسیدن او، جزیره برای فصل بسته می شود و ماری را در یک کابوس گرفتار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Last Stop in Yuma County

6.9   - IMDB

در حالی که منتظر کامیون سوخت بعدی در یک ایستگاه استراحت در آریزونا است، یک فروشنده جوان چاقو در حال سفر با ورود دو سارق بانکی که به طور مشابه سرگردان هستند، بدون هیچ تردیدی در مورد استفاده از ظلم یا سرما، در یک موقعیت گروگان گیری قرار می گیرد. فولاد سخت - برای محافظت از ثروت خون آلود و بد زاده خود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری