بازیگر فیلم و سریال Jim Sturgess (جیم استرجس)

Jim Sturgess - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 0½" (1.84 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 16, 1978 in Wandsworth, London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : 21 Ben(2008), Across the Universe Jude(2007), Cloud Atlas Adam Ewing / Poor Hotel Guest / Megan's Dad / Highlander / Hae-Joo Chang / Adam (Zachry's Brother-in-Law)(2012)

بیوگرافی فارسی

جیم در لندن ، فرزند جین O. (مارتین) و پیتر جی. استورژس متولد شد. او در سوری بزرگ شد. مهمتر از همه علاقه او موسیقی بود. با این حال ، او در 8 سالگی ، هنگامی که به استماع تئاتر محلی رسید تا از کلاس خارج شود ، شروع به ایجاد یک اشتیاق پنهانی برای بازیگری کرد. در حالی که موسیقی جالب به نظر می رسید ، احساس می کرد که در نمایشنامه های مدرسه نیست. بنابراین او گیر کرد ...


بیوگرافی انگلیسی

Jim was born in London, the son of Jane O. (Martin) and Peter J. S. Sturgess. He was raised in Surrey. First and foremost his interest was music. However, he began to develop a secret passion for acting, at age 8, when he auditioned for local theatre to get out of class. Whilst music appeared cool, he felt being in school plays wasn't. So he stuck ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark Sense

4.8   - IMDB

سایمون، یک مرد جوان آسیب دیده که می تواند آینده را نگاه کند، باید هر کاری برای جلوگیری از یک قاتل انجام دهد، حتی اگر به این معنی باشد که قربانی نهایی قاتل باشد. او استیو، یک سرباز سابق SAS را استخدام می کند، اما نقشه آنها به هم می خورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Other Me

4.3   - IMDB

ایراکلی یک معمار جوان مشتاق است که با تشخیص بیماری چشمی ناتوان کننده دچار آشفتگی می شود. همانطور که وضعیت او بدتر می شود، دنیای بصری سورئال به روی او باز می شود که باعث می شود انتخاب های زندگی، شغل و ازدواجش با نوتسای ناامید فزاینده ای را زیر سوال ببرد که با وفاداری خود به شوهرش و واقعیت های بقای روزانه مبارزه می کند. با بدتر شدن وضعیتش، ایراکلی با نینو هنرمند زیبایی که به تنهایی در جنگل زندگی می کند آشنا می شود. او به موزه هنری او تبدیل می شود و آنها پیوند عمیقی ایجاد می کنند که از شیفتگی به شیفتگی به عشق تبدیل می شود. آنها با زبان شاعرانه صحبت می کنند و یکدیگر را کاملاً درک می کنند. در همین حال، نوتسا سه شغل کار می کند و تحت تأثیر رئیس جدیدش قرار می گیرد، یک فرد اجتماعی از آمریکا که به همین ترتیب در یک ازدواج پر سر و صدا گرفتار شده است. آنها بیش از ودکا و جاذبه جنسی پیوند می خورند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری