بازیگر فیلم و سریال Jessica McNamee (جسیکا مک نامی)

Jessica McNamee - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5¾" (1.67 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June, 1986 in Sydney, Australia
  • فیلم های معروف بازیگر : The Meg Lori(2018), Battle of the Sexes Margaret Court(2017), The Vow Gwen(2012)

بیوگرافی فارسی

جسیکا مک نام در ژوئن 1986 در سیدنی استرالیا به دنیا آمد. او یک بازیگر زن است ، معروف به The Meg (2018) ، Battle of the Sexes (2017) و The Vow (2012).


بیوگرافی انگلیسی

Jessica McNamee was born in June 1986 in Sydney, Australia. She is an actress, known for The Meg (2018), Battle of the Sexes (2017) and The Vow (2012).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shall We Play?

3.2   - IMDB

یک دختر نوجوان مشکل دار برنامه جدیدی به نام "آیا بازی کنیم؟" را دانلود می کند تا بتواند گذشته خود را التیام بخشد، اما ناخودآگاه برنامه او را وارد بازی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mortal Kombat

6.1   - IMDB

کول یانگ، مبارز MMA، به دنبال بزرگترین قهرمانان زمین است تا در نبردی با ریسک بالا برای جهان، در برابر دشمنان Outworld بایستد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Windcatcher

5.4   - IMDB

در یک شهر کوچک روستایی، سه نفر از دوستان غیرمحتمل - پرسی بوی، کیتی کاب و دیزی هاوکینز - با هم متحد می شوند تا عنوان روز ورزش مدرسه محلی را از گروهی از قلدرهای کلاس پنجم بگیرند. اما در حالی که پسر پرسی با کمک جفت هایش تمرین می کند، پس از آن توانایی ماوراء طبیعی خود را در دیدن ارواح گمشده کشف می کند - هدیه ای که از پدربزرگش منتقل شده است. پسر پرسی باید بر ترس های خود غلبه کند، انعطاف پذیری خود را ثابت کند و به نیرویی تبدیل شود که باید با آن حساب کرد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری