بازیگر فیلم و سریال Jennifer Wenger (جنیفر ونگر)

Jennifer Wenger - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4" (1.63 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : Jimmy Kimmel Live! Wonder Woman(2006-2007), Confessions of a Superhero Herself - Wonder Woman(2007), Tales of Halloween Vicki / Possessed Dorothy (segments "This Means War" & "Friday the 31st")(2015)

بیوگرافی فارسی

جنیفر ونگر در 19 سالگی از میناردویل ، تنسی به لس آنجلس رفت تا حرفه ای را در سرگرمی دنبال کند. در سال اول Wonder Woman در Blvd Walk of Fame of Hollywood شد که منجر به صدرنشینی در "اعترافات یک ابرقهرمان" مورگان اسپورلاک شد. این امر باعث شد تا نامهای من به نامهای Earl ، Mad TV ، Mind of Mencia وجود داشته باشد و نقش مکرر دارد ...


بیوگرافی انگلیسی

Jennifer Wenger moved to LA at 19 from Maynardville, Tennessee to pursue a career in entertainment. Within the first year became Wonder Woman on the Hollywood Blvd Walk of Fame, which led to landing the lead in Morgan Spurlock's "Confessions of a Superhero." This led to costars on my name is Earl, Mad TV, Mind of Mencia, and has a reoccurring role...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Tale of Two Guns

3.8   - IMDB

در غرب بی قانون، کابوی ها، برادری بدنام از قاتلان و دزدان، با مشت های وحشیانه و اسلحه های سریع بر این سرزمین سلطنت می کردند. سرنوشت بالاخره به آنها رسید و حالا این باند بی رحم فقط یک عضو زنده دارد. زمانی که یک اسلحهگر نایب برای شکار آخرین کابوی تماس میگیرد، تعقیب و گریز ادامه دارد و گلولهها به پرواز در میآیند و تنها یکی از این مردان سرسخت میتواند زنده بماند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Winter Palace

6.2   - IMDB

به رمان نویسی که دچار انسداد شدید نویسنده است، این فرصت داده می شود تا کتاب خود را در یک قصر خالی زمستانی به پایان برساند. زمانی که صاحب ملک، یک شاهزاده، تصمیم می گیرد که بیاید، شگفت زده می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری