بازیگر فیلم و سریال Jennifer Spence (جنیفر اسپنس)

Jennifer Spence - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   January 22, 1977 in Toronto, Ontario, Canada
  • فیلم های معروف بازیگر : You Me Her Carmen Amari(2016-2019), Travelers Grace Day(2016-2018)

بیوگرافی فارسی

جنیفر اسپنس یک بازیگر برنده جایزه متعدد است که به دلیل نقشهای منظم در You Me Her، Travellers and Continuum شناخته شده است. وی که در تورنتو متولد شد ، در مدرسه معتبر تئاتر ملی کانادا در مونترال تحصیل کرد و قبل از فرود در ونکوور ، جایی که کار خود را در فیلم و تلویزیون آغاز کرد. سایر نمایش های به یادماندنی شامل سرب ، تکرار و ... می شود.


بیوگرافی انگلیسی

Jennifer Spence is a multiple award-winning actor known for her regular roles on You Me Her, Travelers and Continuum. Born in Toronto, she studied at the prestigious National Theatre School of Canada in Montreal before landing in Vancouver where she began her career in film and television. Other memorable appearances include lead, recurring and ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chuck Steel: Night of the Trampires

6.6   - IMDB

این دیگر سال 1985 نیست... سال 1986 است، و چاک استیل به گفته رئیس او، کاپیتان جک شیت، "بهترین پلیس لعنت بر نیرو" است. اما حتی این بدجنس، مرتد، توپ شل، گرگ تنها، پلیس در لبه، که طبق قوانین بازی نمیکند، وقتی فرماندار لسآنجلس تصمیم میگیرد ساعات صدور مجوز برای باشگاهها و بارها را کاهش دهد، کارش قطع میشود. موجی غیرقابل توضیح از ناپدید شدنهای پرمخاطب در شهر. همه ناپدید شدگان وجه مشترک یکسانی دارند، صحنه جنایت غرق در خون اما بدون هیچ نشانی از قربانی. پلیس گیج می شود تا زمانی که یکی از قربانیان موفق به فرار می شود. چاک برای مصاحبه با قربانی در بیمارستان می رود اما با پیرمرد دیوانه ای روبرو می شود که خود را آبراهام ون رنتال معرفی می کند. او به چاک ناباور هشدار می دهد که بلای شیطانی در شرف فرود آمدن بر شهر لس آنجلس است - بلای TRAMPIRES - یک ترکیب جهش یافته از خون آشام و ولگرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم I Am Lisa

4   - IMDB

یک کلانتر سادیستی و شهر کوچک و زیر دستانش لیزا را وحشیانه می کنند و او را برای مرده در جنگل رها می کنند. آیا لیزا که توسط یک گرگینه گاز گرفته شده و دارای توانایی های ماوراء طبیعی است، می تواند انسانیت خود را در هنگام انتقام حفظ کند؟::اریک وینکلر

زیر‌نویس فارسی فیلم Lotawana

5.4   - IMDB

یک زندگی یکنواخت، فارست (تاد بلوباگ) را با زندگی بر روی قایق بادبانی خود در دریاچه جذاب میسوری به سفری برای کشف خود سوق داده است. به زودی او اورلی های سرکش و آزاده (نیکولا کولی) را متوجه می شود و رویاهای آرمان گرایانه آنها برای یک ماجراجویی عاشقانه و هیجان انگیز و تفکر برانگیز هماهنگ می شوند. آیا آنها می توانند زنده بمانند، دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنند و قواعد وجودی مدرن خود را بازنویسی کنند، یا متوجه خواهند شد که جامعه به دلایلی به همان روشی عمل می کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Found Wandering Lost

5.7   - IMDB

ترنت که دوست دخترش آلیسون را به گردباد جاه طلبی های خود می کشاند، به شدت در حال فرار از دست قاتل قراردادی هنری و تیم است که به پشت جاده های عمیق و متروکه ای می لغزد که از دشت های رول خالی عبور می کنند. ترنت در طول مسیر به بن، یک کوچ نشین سرگردان که اکنون این جاده ها را "خانه" می نامد، در کنار همسرش میشل که در فضای وسیعی که تپه های فلینت است سرگردان هستند، برخورد می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری