بازیگر فیلم و سریال Jennifer Lopez (جنیفر لوپز)

Jennifer Lopez - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4½" (1.64 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   July 24, 1969 in The Bronx, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Gigli Ricki(2003), The Cell Catherine Deane(2000), Maid in Manhattan Marisa Ventura(2002)

بیوگرافی فارسی

جنیفر لین لوپز در 24 ژوئیه 1969 در The Bronx، New York City متولد شد. والدین او ، لوپ لوپز و دیوید لوپز در پونس پورتوریکو به دنیا آمدند: دومین شهر بزرگ پورتوریکو. این دو در دوران کودکی به قاره آمریکا آورده شدند و سرانجام در حالی که در نیویورک سکونت داشتند ملاقات کردند. جنیفر وسط سه نفره ...


بیوگرافی انگلیسی

Jennifer Lynn Lopez was born on July 24, 1969 in the The Bronx, New York City. Her parents, Lupe López & David López were born in Ponce, Puerto Rico: the second largest Puerto Rican city. The two were brought to the continental United States during their childhoods and, eventually, met while living in New York City. Jennifer is the middle of three...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Don't Look Up

7.2   - IMDB

دو ستاره شناس به یک تور رسانه ای می روند تا به بشریت در مورد پرتاب یک ستاره دنباله دار سیاره کش به سمت زمین هشدار دهند. پاسخ دنیای پریشان: مه.

زیر‌نویس فارسی فیلم Marry Me

6.1   - IMDB

احتمالاتی را بررسی می کند که چه اتفاقی می افتد زمانی که یک سوپراستار به شوخی با یک جو معمولی ازدواج می کند و متوجه می شود که شاید هیچ حادثه ای در کار نباشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم This Is Me Now

7.4   - IMDB

بازتابی صمیمی، خارقالعاده و روایت محور از سفر جنیفر لوپز برای خوددرمانی و عشق به خود در دنیایی غوطهور که در آن موسیقی و تصاویر بصری در هم تنیده شدهاند و چالشهای پیش رو و پیروزیهای به دست آمده را آشکار میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Greatest Love Story Never Told

5.9   - IMDB

جنیفر لوپز را در تلاش جسورانهترین پروژهاش دنبال کنید: بهطور مستقل یک آلبوم جدید و فیلم اصلی تولید کند که سفر بیستساله او به سوی عشق به خود را بررسی میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Atlas

5.6   - IMDB

یک تحلیلگر باهوش مبارزه با تروریسم با بی اعتمادی عمیق به هوش مصنوعی متوجه میشود که وقتی مأموریت دستگیری یک ربات مرتد به اشتباه انجام میشود، ممکن است این تنها امید او باشد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری