بازیگر فیلم و سریال Jennifer Lawrence (جنیفر لارنس)

Jennifer Lawrence - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 9" (1.75 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 15, 1990 in Louisville, Kentucky, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Hunger Games Katniss Everdeen(2012), Silver Linings Playbook Tiffany(2012), American Hustle Rosalyn Rosenfeld(2013)

بیوگرافی فارسی

در سال های 2015 و 2016 پردرآمدترین بازیگر زن دنیا بود. با فیلم هایش با بیش از 5.5 میلیارد دلار در سراسر جهان ، جنیفر لارنس اغلب به عنوان موفق ترین بازیگر نسل خود ذکر می شود. او همچنین تاکنون تنها فردی است که در دهه 1990 متولد شد و برنده اسکار بازیگری شده است. جنیفر شرادر لارنس متولد 15 اوت 1990 در لوئیزویل ، ...


بیوگرافی انگلیسی

Was the highest-paid actress in the world in 2015 and 2016. With her films grossing over $5.5 billion worldwide, Jennifer Lawrence is often cited as the most successful actor of her generation. She is also thus far the only person born in the 1990s to have won an acting Oscar. Jennifer Shrader Lawrence was born August 15, 1990 in Louisville, ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Don't Look Up

7.2   - IMDB

دو ستاره شناس به یک تور رسانه ای می روند تا به بشریت در مورد پرتاب یک ستاره دنباله دار سیاره کش به سمت زمین هشدار دهند. پاسخ دنیای پریشان: مه.

زیر‌نویس فارسی فیلم Marry Me

6.1   - IMDB

احتمالاتی را بررسی می کند که چه اتفاقی می افتد زمانی که یک سوپراستار به شوخی با یک جو معمولی ازدواج می کند و متوجه می شود که شاید هیچ حادثه ای در کار نباشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم This Is Me Now

7.4   - IMDB

بازتابی صمیمی، خارقالعاده و روایت محور از سفر جنیفر لوپز برای خوددرمانی و عشق به خود در دنیایی غوطهور که در آن موسیقی و تصاویر بصری در هم تنیده شدهاند و چالشهای پیش رو و پیروزیهای به دست آمده را آشکار میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Greatest Love Story Never Told

5.9   - IMDB

جنیفر لوپز را در تلاش جسورانهترین پروژهاش دنبال کنید: بهطور مستقل یک آلبوم جدید و فیلم اصلی تولید کند که سفر بیستساله او به سوی عشق به خود را بررسی میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Atlas

5.6   - IMDB

یک تحلیلگر باهوش مبارزه با تروریسم با بی اعتمادی عمیق به هوش مصنوعی متوجه میشود که وقتی مأموریت دستگیری یک ربات مرتد به اشتباه انجام میشود، ممکن است این تنها امید او باشد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری