بازیگر فیلم و سریال Jeanne Balibar (ژان بالیبار)

Jeanne Balibar - نیو ساب تایتل
  • تاریخ و مکان تولد :   April 13, 1968 in Paris, France
  • فیلم های معروف بازیگر : Barbara Brigitte / Barbara(2017), My Sex Life... or How I Got Into an Argument Valérie(1996), Wonders in the Suburbs Joëlle(2019)

بیوگرافی فارسی

وقتی کودک بود ، ژان بالیبر می خواست رقصنده شود. او قبلاً صحنه و نمایش را به خود جلب کرده بود و خوانندگان بزرگ اپرا مانند ماریا کالاس را تحسین می کرد. در حالی که قرار بود آخرین امتحان را برای مدرس شدن بگذراند ، تصمیم گرفت که برای امتحان نرود بلکه برای امتحان کردن برود تا بازیگر صحنه شود. او برای جوانی به آکادمی فرانسه رفت ...


بیوگرافی انگلیسی

When she was a child, Jeanne Balibar wanted to be a dancer. She was already attracted by the stage and the show and admired great opera singers like Maria Callas. As she was going to take the last exam for becoming a lecturer, she decided not to go to the exam but to take an exam to become a stage actress. She went to the French academy for young ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Joy of Singing

5.9   - IMDB

ماموران سرویس مخفی، موریل و فیلیپ یک زوج عاشقانه غیرمحتمل تشکیل می دهند. در ماموریت جدید خود، آنها مسئول گرفتن کلید USB هستند که توسط کنستانس، بیوه یک قاچاقچی اورانیوم که اخیراً به قتل رسیده است، پنهان شده است. این بورژوازی جوان به طرز عجیبی این دو نفر را به یک کلاس آواز غنایی هدایت می کند که در آن جاسوسان دیگر با صداهای سحر آمیز در هم می آمیزند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Memoria

6.6   - IMDB

یک کشاورز ارکیده اسکاتلندی که به ملاقات خواهر بیمار خود در بوگوتا، کلمبیا می رود، با یک نوازنده جوان و یک باستان شناس فرانسوی که مسئول نظارت بر پروژه ساخت و ساز یک قرن تونل در رشته کوه آند است، دوست می شود. هر شب، او با ضربات چتری بلند که مانع از خوابیدن او می شود، اذیت می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری