بازیگر فیلم و سریال Jason London (جیسون لندن)

Jason London - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11" (1.8 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 7, 1972 in San Diego, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Dazed and Confused Pink(1993), To Wong Foo Thanks for Everything, Julie Newmar Bobby Ray(1995), The Man in the Moon Court Foster(1991)

بیوگرافی فارسی

جیسون لندن و برادر دوقلوی او ، جرمی لندن ، در سن دیگو ، کالیفرنیا متولد شدند و در اوکلاهما و دی اسوتو ، تگزاس بزرگ شدند. جرمی اولین کسی بود که شروع به استماع کرد ، اما این جیسون بود که نقش اول را در فیلم "مرد در ماه" (1991) بازی کرد. جیسون همچنین در سریال دراماتیک ، من پرواز می کنم (1991) ، با بازی در نقش ...


بیوگرافی انگلیسی

Jason London and his twin brother, Jeremy London, were born in San Diego, California, and were raised in Oklahoma and DeSoto, Texas. Jeremy was the first of the two to start auditioning, but it was Jason who nabbed the first role, in the movie The Man in the Moon (1991). Jason also got a role in the dramatic series, I'll Fly Away (1991), starring ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Urban Country

4.7   - IMDB

یک دختر جوان و مشکلدار شهری تصمیم میگیرد برای تابستان به مزرعه اسب متعلق به خانوادهاش در شهری کوچک و جنوبی نقل مکان کند تا از مادر در حال مرگش مراقبت کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cecil

4   - IMDB

سال 1996 است و سیسیل استیونز، دانشآموز کلاس چهارم، هر بار که نامش را میگوید، به یاد لجبازی وحشتناکش میافتد. سیسیل برای جلوگیری از بدگویی اجتماعی، تصمیم می گیرد نام سخت تلفظ خود را به تنها و تنها مایکل جردن تغییر دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Weekend Warriors

3.5   - IMDB

پس از اینکه دو کودک شاهد یک اتفاق وحشتناک در طبیعت هستند، یک سفر کمپینگ سرگرم کننده به یک مبارزه ناامیدانه برای بقا تبدیل می شود. آنها باید عناصر و حیات وحش را تحمل کنند و همچنین باید راهی برای رسیدن به تمدن قبل از اینکه خیلی دیر شود پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mr. Birthday

5.6   - IMDB

بری در حالی که کار تعمیر و نگهداری خود را در یک هتل مجلل انجام می دهد، با آقای جی مرموز روبرو می شود. او بری را به شبکه بین المللی تولد معرفی می کند، آژانسی که به کودکانی در سراسر جهان که از تولدهای بد رنج می برند کمک می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Campton Manor

3.8   - IMDB

نویسنده ای سعی می کند راز چند دهه ای را بررسی کند و خود را در داستان ارواح خودش می بیند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری