بازیگر فیلم و سریال Jared Leto (جرد لتو)

Jared Leto - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 9" (1.75 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 26, 1971 in Bossier City, Louisiana, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Dallas Buyers Club Rayon(2013), Suicide Squad The Joker(2016), Requiem for a Dream Harry Goldfarb(2000)

بیوگرافی فارسی

جرد لتو چهره ای بسیار آشنا در تاریخ فیلم اخیر است. اگرچه او همیشه آوازهای پیشرو ، گیتار ریتم و ترانه سرا برای گروه آمریکایی "سی ثانیه ثانیه به مریخ" بوده است ، اما لتو یک بازیگر برجسته است که مورد توجه پروژه های بی شماری و چالش برانگیز واقع شده در زندگی خود قرار گرفته است. شناخته شده است که او در مورد نقش های فیلم خود انتخابی است. جارد لتو در ...


بیوگرافی انگلیسی

Jared Leto is a very familiar face in recent film history. Although he has always been the lead vocals, rhythm guitar, and songwriter for American band Thirty Seconds to Mars, Leto is an accomplished actor merited by the numerous, challenging projects he has taken in his life. He is known to be selective about his film roles. Jared Leto was born in...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Morbius

5.2   - IMDB

دکتر مایکل موربیوس که به طور خطرناکی مبتلا به یک اختلال خونی نادر است، و مصمم به نجات دیگرانی است که از سرنوشت او رنج می برند، دست به یک قمار ناامیدانه می زند. چیزی که در ابتدا موفقیت بنیادین به نظر می رسد به زودی خود را نشان می دهد که درمانی بالقوه بدتر از بیماری است.

زیر‌نویس فارسی سریال WeCrashed - Season 1

7.3   - IMDB

با الهام از رویدادهای واقعی - و داستان عشق در مرکز همه چیز. WeWork از یک فضای کار مشترک به یک برند جهانی به ارزش 47 میلیارد دلار در کمتر از یک دهه تبدیل شد. سپس در کمتر از یک سال ارزش آن 40 میلیارد دلار کاهش یافت. چی شد؟

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری