بازیگر فیلم و سریال Jared Abrahamson (جرد آبراهامسون)

Jared Abrahamson - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : American Animals Eric(2018), Hello Destroyer Tyson Burr(2016), Fear the Walking Dead CPL Cole(2015)

بیوگرافی فارسی

برای یک خود جنگنده یقه آبی ، جارد آبراهامسون مطمئناً داستان جالبی دارد. درود از Flin Flon MB. یک شهر معدنی شمال کانادا که به دلیل فضای سخت و شرایط سخت آب و هوایی شناخته شده است. جارد وقت خود را صرف کار در معادن و آموزش هنرهای رزمی مختلط با دیگر مبارزان خانه دار کرد. در سن 20 سالگی ...


بیوگرافی انگلیسی

For a self proclaimed "blue collar fighter," Jared Abrahamson certainly has an interesting story. Hailing from Flin Flon MB. a northern Canadian mining town known for its rugged atmosphere and harsh weather conditions. Jared spent his time working hard in the mines and training mixed martial arts with other homegrown fighters. At the age of 20 he ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Like a House on Fire

6   - IMDB

دارا به خانه برمی گردد تا دوباره با همسرش و دختر خردسالش که دو سال قبل آنها را ترک کرده بود ارتباط برقرار کند. وقتی وارد می شود متوجه می شود که زنی که هفت ماهه باردار است جای او را گرفته است و دخترش دیگر او را نمی شناسد. مثل خانه ای در آتش، داستان تلاش یک زن برای به دست آوردن زندگی را که پشت سر گذاشته است، روایت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Topside

5.9   - IMDB

در زیر شکم شهر نیویورک، یک دختر پنج ساله و مادرش در میان جامعه ای زندگی می کنند که تونل های مترو را خانه خود می دانند. پس از یک اخراج ناگهانی توسط پلیس، این زوج مجبور به فرار از بالای زمین در یک شب زمستانی وحشیانه می شوند. مصمم به بازگشت به خانه، آنها برای یافتن سرپناه مبارزه می کنند، زیرا دنیای آنها در هرج و مرج پرتاب می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری