بازیگر فیلم و سریال Jake Gyllenhaal (جیک جیلنهال)

Jake Gyllenhaal - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 19, 1980 in Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Nightcrawler Louis Bloom(2014), Brokeback Mountain Jack Twist(2005), Prisoners Detective Loki(2013)

بیوگرافی فارسی

Jacob Benjamin Gyllenhaal در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، به تهیه کنندگی / فیلمنامه نویس Naomi Foner (née آچ) و کارگردان استفان گیلنهاال متولد شد. او برادر بازیگر مگی گیلنهاال است که خواهرش را در دونی دارکو بازی کرد (2001). الهه او بازیگر نقش جیمی لی کورتیس است. مادرش از یک خانواده یهودی است و جد پدرش ...


بیوگرافی انگلیسی

Jacob Benjamin Gyllenhaal was born in Los Angeles, California, to producer/screenwriter Naomi Foner (née Achs) and director Stephen Gyllenhaal. He is the brother of actress Maggie Gyllenhaal, who played his sister in Donnie Darko (2001). His godmother is actress Jamie Lee Curtis. His mother is from a Jewish family, and his father's ancestry ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spider-Man: Far from Home

7.4   - IMDB

پیتر پارکر و دوستانش به یک سفر تابستانی به اروپا می روند. با این حال، آنها به سختی می توانند استراحت کنند - پیتر باید موافقت کند تا به نیک فیوری کمک کند تا راز موجوداتی را که باعث بلایای طبیعی و تخریب در سراسر قاره می شوند، کشف کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ambulance

6.1   - IMDB

ویل شارپ کهنهکار کهنهکار، که ناامیدانه به دنبال پول برای پرداخت هزینههای پزشکی همسرش است، از برادر خواندهاش دنی کمک میخواهد. یک جنایتکار کاریزماتیک، دنی در عوض به او امتیاز می دهد: بزرگترین سرقت بانک در تاریخ لس آنجلس: 32 میلیون دلار.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری