بازیگر فیلم و سریال Jackson Rathbone (جکسون راثبون)

Jackson Rathbone - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 14, 1984 in Singapore City, Singapore
  • فیلم های معروف بازیگر : The Twilight Saga: Eclipse Jasper Hale(2010), The Last Airbender Sokka(2010), Twilight Jasper(2008)

بیوگرافی فارسی

بین المللی به دلیل نقش آفرینی وی به عنوان جاسپر هیل در حماسه های گرگ و میش (2008-2012) شناخته شد که جکسون راتبون برای والدین آمریکایی مقیم جمهوری سنگاپور متولد شد. جکسون با بزرگ شدن در سطح بین المللی ، دوران نوجوانی خود را در تانگر ، نروژ و میدلند ، تگزاس گذراند. پس از پایان دوره دبیرستان از معتبر ...


بیوگرافی انگلیسی

Internationally recognized for his breakout role as Jasper Hale in The Twilight Saga (2008-2012) Jackson Rathbone was born to American parents living in the Republic of Singapore. Growing up internationally, Jackson spent his adolescent years living in Tananger, Norway and Midland, Texas. After graduating high school from the prestigious ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mixtape

6.6   - IMDB

در آستانه Y2K، بورلی 12 ساله یتیم یک میکس نوار شکسته را پیدا می کند که توسط والدین نوجوانش ساخته شده است. بورلی که توسط مادربزرگش بزرگ شده است - که در مورد صحبت کردن در مورد دختر مرحومش مشکل دارد - این میکس را فرصتی می بیند تا در نهایت درباره پدر و مادرش اطلاعات بیشتری کسب کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Until We Meet Again

4.1   - IMDB

زنی متوجه می شود که خانه جدیدش توسط روح یک پیانیست جوان تسخیر شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم WarHunt

4.2   - IMDB

1945. یک هواپیمای باری ارتش ایالات متحده کنترل خود را از دست داد و به شدت در پشت خطوط دشمن در وسط جنگل سیاه آلمان سقوط کرد. سرگرد جانسون جوخه ای از شجاع ترین سربازان خود را به ماموریت نجات می فرستد تا مواد فوق محرمانه ای را که هواپیما حمل می کرد به رهبری گروهبان برویر و والش بازیابی کنند. آنها به زودی سربازان نازی حلق آویز شده و دیگر اجساد را که دارای نمادهای جادویی و باستانی هستند، کشف می کنند. ناگهان قطب نماهای آنها از کار می افتد، ادراک آنها به هم می خورد و دور شدن از گروه منجر به وحشت عمیقی می شود زیرا آنها توسط یک نیروی قدرتمند و ماوراء طبیعی مورد حمله قرار می گیرند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری