بازیگر فیلم و سریال J.K. Simmons (J.K. سیمونز)

J.K. Simmons - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11" (1.8 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   January 9, 1955 in Grosse Pointe, Michigan, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Whiplash Fletcher(2014), Juno Mac MacGuff(2007), La La Land Bill(2016)

بیوگرافی فارسی

J.K. سیمونز بازیگر آمریکایی است. وی جاناتان کیمبله سیمونز در گروس پوینت ، میشیگان ، در پاتریشیا (کیمبل) ، مدیر و دونالد ویلیام سیمونز ، یک معلم موسیقی به دنیا آمد. او در دانشگاه ایالتی اوهایو ، کلمبوس ، اوهیلا شرکت کرد. دانشگاه مونتانا ، Missoula ، MT (لیسانس موسیقی). او در ابتدا برنامه ریزی کرده بود که یک خواننده باشد و در ...


بیوگرافی انگلیسی

J.K. Simmons is an American actor. He was born Jonathan Kimble Simmons in Grosse Pointe, Michigan, to Patricia (Kimble), an administrator, and Donald William Simmons, a music teacher. He attended the Ohio State University, Columbus, OH; University of Montana, Missoula, MT (BA in Music). He had originally planned to be a singer and studied at the ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Klaus

8.1   - IMDB

هنگامی که جسپر خود را به عنوان بدترین دانشجوی آکادمی پست متمایز می کند، به اسمیرنسبرگ فرستاده می شود، دهکده ای کوچک که در جزیره ای یخی در بالای دایره قطب شمال قرار دارد، جایی که ساکنان بدخلق به سختی کلمات را رد و بدل می کنند، چه برسد به نامه ها. جسپر زمانی که با معلم محلی آلوا و کلاوس، یک نجار مرموز که به تنهایی در یک کابین پر از اسباب بازی های دست ساز زندگی می کند، ملاقات می کند، از وظیفه خود به عنوان یک پستچی دست می کشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seal Team

7.7   - IMDB

پس از کشته شدن بهترین دوستش در حمله کوسه، کوین، یک فوک دوستداشتنی و در عین حال سرسخت، یک تیم SEAL را گرد هم میآورد تا با گروهی از کوسهها که از محله پیشی میگیرند مبارزه کنند. اما این گروه شاد از مهرهای بین المللی اصلاً برای چنین مأموریتی آموزش دیده اند. آنها از یک مبارز بسیار ماهرتر به نام کلاگارت کمک می گیرند، اما حتی ترفندها و تلنگرهای او نیز نمی توانند این افراد را خوش فرم کنند. با این حال، با اندکی نبوغ، هوش و قلب زیاد، تیم SEAL ما واقعاً ممکن است بتواند آرامش را به جامعه زیردریایی خود بازگرداند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ride the Eagle

6.3   - IMDB

لیف با مرگ مادرش، هانی، با یک ارث مشروط باقی می ماند. قبل از اینکه بتواند به کابین زیبای یوسمیتی او نقل مکان کند، باید لیست مفصل و گاهی مشکوک او را تکمیل کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tomorrow War

6.5   - IMDB

یک مرد خانواده برای جنگ در یک جنگ آینده فراخوانده می شود که در آن سرنوشت بشریت به توانایی او برای مقابله با گذشته متکی است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری