بازیگر فیلم و سریال Guy Pearce (گای پیرس)

Guy Pearce - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10¼" (1.79 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 5, 1967 in Ely, Cambridgeshire, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Memento Leonard(2000), L.A. Confidential Ed Exley(1997), The Rover Eric(2014)

بیوگرافی فارسی

گای ادوارد پیرس در 5 اکتبر 1967 در کمبریج ، انگلستان ، انگلیس در مارگارت آن و استوارت گراهام پیرس متولد شد. پدر وی در اوکلند نیوزلند به والدین انگلیسی و اسکاتلندی متولد شد ، در حالی که مادر گای انگلیسی است. پیرس و خانواده اش در ابتدا به مدت دو سال به استرالیا سفر كردند ، پس از آنكه به پدرش مقام رئیس داده شد ...


بیوگرافی انگلیسی

Guy Edward Pearce was born 5 October, 1967 in Cambridgeshire, England, UK to Margaret Anne and Stuart Graham Pearce. His father was born in Auckland, New Zealand, to English and Scottish parents, while Guy's mother is English. Pearce and his family initially traveled to Australia for two years, after his father was offered the position of Chief ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Domino

4.5   - IMDB

یک افسر پلیس کپنهاگ که به دنبال عدالت برای قتل شریک خود توسط یک داعشی است، خود را گرفتار یک بازی موش و گربه با یک مامور دوگانه سیا میکند که از قاتل به عنوان مهره برای به دام انداختن دیگر اعضای داعش استفاده میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Seventh Day

4.5   - IMDB

جن گیر معروفی که برای اولین روز تمرینش با یک کشیش تازه کار تیم می شود. همانطور که آنها در عمق جهنم روی زمین فرو می روند، خطوط بین خیر و شر محو می شود و شیاطین خودشان ظاهر می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Memory

5.6   - IMDB

الکس، یک قاتل برای استخدام، پس از امتناع از تکمیل کار برای یک سازمان جنایی خطرناک، متوجه می شود که او به یک هدف تبدیل شده است. در حالی که سندیکای جنایی و افبیآی در تعقیب هستند، الکس مهارتهایی را دارد که جلوتر بماند، به جز یک چیز: او با از دست دادن شدید حافظه دست و پنجه نرم میکند که بر هر حرکت او تأثیر میگذارد. الکس باید تمام اقدامات خود را زیر سوال ببرد و در نهایت به چه کسی می تواند اعتماد کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری