بازیگر فیلم و سریال Geraldine Viswanathan (جرالدین ویسواناتان)

Geraldine Viswanathan - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : Blockers Kayla(2018), Emo the Musical Jamali(2016), Janet King Bonnie Mahesh(2017)

بیوگرافی فارسی

جرالدین ویسواناتان به عنوان جرالدین ایندیرا ویسواناتان متولد شد. او یک بازیگر زن است ، معروف به Blockers (2018) ، Emo the Musical (2016) و Janet King (2014).


بیوگرافی انگلیسی

Geraldine Viswanathan was born as Geraldine Indira Viswanathan. She is an actress, known for Blockers (2018), Emo the Musical (2016) and Janet King (2014).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Roads, Trees and Honey Bees

5.3   - IMDB

زندگی برای پدر و شوهر سی و چند ساله ای از ویسکانسین، استیو اندرسون، زیر و رو می شود، زمانی که او باید برای مراقبت از پدر مبتلا به زوال عقل خود به سراسر کشور سفر کند. با همراهی یک نوازنده جوان مشتاق، کانر مارتین، و خواهرش، سارا، این سه دوست بعید میآموزند که چرخشهای غیرمنتظره میتواند شما را به زندگی بهتر از آنچه تا به حال تصور میکردید هدایت کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Broken Hearts Gallery

6.3   - IMDB

پس از جدایی، یک زن جوان تصمیم می گیرد یک گالری راه اندازی کند که در آن افراد بتوانند ریزه کاری هایی از روابط گذشته خود بگذارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Disclosure

6.1   - IMDB

هنگامی که یک دختر 4 ساله علیه پسر یک سیاستمدار ادعایی می کند، تلاش والدین فرزندان برای حل این مشکل به زودی به یک رویارویی شریرانه تبدیل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rumble

5.9   - IMDB

در دنیایی که کشتی هیولاها یک ورزش جهانی است و هیولاها ورزشکارانی فوق ستاره هستند، وینی نوجوان به دنبال این است که راه پدرش را با مربیگری یک هیولای شرور دوستداشتنی به عنوان قهرمان ادامه دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Extra Innings

5.7   - IMDB

فیلم Extra Innings در پس زمینه دلربا بروکلین دهه 1960 داستان مرد جوانی را روایت می کند که بین دنبال کردن رویای خود و وقف ماندن به خانواده یهودی سوری خود که به بیماری روانی مبتلا هستند گیر کرده است.::Albert Dabah.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drive-Away Dolls

5.6   - IMDB

جیمی، یک روح آزاد مهارنشدنی که برای جدایی دوباره با یک دوست دختر ناله می کند و دوست فروتن او ماریان به شدت نیاز به رها شدن دارد. در جستجوی شروعی تازه، این دو یک سفر جادهای بداهه به تالاهاسی را آغاز میکنند، اما وقتی در مسیر با گروهی از تبهکاران بیمعنا مواجه میشوند، همه چیز به سرعت خراب میشود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری