بازیگر فیلم و سریال Georgina Haig

Georgina Haig - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 3, 1985 in Melbourne, Victoria, Australia
  • فیلم های معروف بازیگر : Crawl - Home Killing Home Marilyn Burns(2011), Fringe Henrietta Bishop(2012), Road Kill Liz(2010)

بیوگرافی فارسی

جورجینا هایگ در 3 آگوست 1985 در ملبورن ، ویکتوریا ، استرالیا در نقش جورجینا هاگ به دنیا آمد. او بازیگری است ، معروف به Crawl - Home Killing Home (2011) ، Fringe (2008) و Road Kill (2010). او از 14 ژوئن 2014 با جوش مپلستون ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دارند.


بیوگرافی انگلیسی

Georgina Haig was born on August 3, 1985 in Melbourne, Victoria, Australia as Georgina Hagg. She is an actress, known for Crawl - Home Killing Home (2011), Fringe (2008) and Road Kill (2010). She has been married to Josh Mapleston since June 14, 2014. They have one child.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Radio Silence

4.9   - IMDB

درمانگر رابطه، دکتر جیل پیترمن، زمانی که دنیای او پس از خودکشی یک زن تماس گیرنده به نام الکسیس از زیر او بیرون کشیده شد، بالاترین امتیاز را داشت. دکتر جیل با تکان دادن به قلب خود از نمایشگاه خود دور شد و قول داد که دیگر برنگردد. این تا زمانی است که استوارت، مدیر کل ایستگاه، از او میخواهد که نمایش را دوباره راهاندازی کند تا دنبالکنندگان را به ایستگاه بازگرداند. جیل که هنوز تحت تأثیر اتفاقی قرار گرفته است، موافقت می کند که به دوستش کمک کند و معتقد است که این درمان عالی برای آرام کردن اضطراب یک ساله او خواهد بود. هنگامی که جیل شروع به مستقر شدن در برنامه خود می کند، تماس های مرموز شروع می شود و او را مجبور می کند باور کند که ممکن است یک گربه کپی وجود داشته باشد. چیزی که جیل شروع به کشف کرد شبکه ای از اسرار و دروغ است که از صدای مرموز او به عنوان الکسیس نشات می گیرد.::Incendo

زیر‌نویس فارسی فیلم Where We Disappear

4.2   - IMDB

داستان زنده ماندن درباره اولین شب یک زن در اردوگاه زندانیان شوروی.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری