بازیگر فیلم و سریال Gabrielle Dennis (گابریل دنیس)

Gabrielle Dennis - نیو ساب تایتل
  • فیلم های معروف بازیگر : Insecure Candice(2017-2018), Rosewood Pippy Rosewood(2015-2017), The Game Janay(2008-2012)

بیوگرافی فارسی

گابریل دنیس بازیگر و کمدین است که به خاطر فعالیت در تلویزیون به عنوان جانایی در سریال "بازی" (CW


بیوگرافی انگلیسی

Gabrielle Dennis is an actress and comedian best known for her work in television as Janay on the hit series "The Game" (CW & BET) and as Denise Roy on Spike Tv's "Blue Mountain State". With a background as a trained dancer, actress, and singer that stretches all the way back to age 4 Gabrielle always knew she would have a career in the Arts. ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم 'Round Midnight

7.4   - IMDB

در یک شب در سال 1959 در پاریس، یک جازمن پیر و بیمار، در کلوپ شبانه بلو نوت، نالهای شیوا از ساکس تنور خود میخواند. در بیرون، یک جوان پاریسی هم شکسته شد تا برای شنیدن آن نت ها یک لیوان شراب بخرد. به زودی آنها دوستی برقرار می کنند که جرقه ای از نبوغ نهایی را می زند.

زیر‌نویس فارسی فیلم What Goes Around

3.7   - IMDB

یک دانشجوی ترسو متوجه می شود که دوستش می تواند یک قاتل سریالی بدنام باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Possessor Uncut

6.5   - IMDB

Possessor ماموری را دنبال می کند که برای یک سازمان مخفی کار می کند که از فناوری کاشت مغز برای ساکن شدن در بدن دیگران استفاده می کند - در نهایت آنها را به سمت ترور برای مشتریان پردرآمد سوق می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Woman in Car

4.5   - IMDB

وقتی پسرخوانده آن با یک زن زیبا به خانه بازمی گردد، وسواس زیادی نسبت به غریبه ای پیدا می کند که می ترسد زندگی ممتازی را که ساخته است ویران کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cheaper by the Dozen

5.9   - IMDB

این بازسازی از کلاسیک دوست داشتنی، به دنبال سوء استفاده های خشمگین یک خانواده ترکیبی 12 نفره، Bakers است، که در یک زندگی پر جنب و جوش در خانه حرکت می کنند و به طور همزمان کسب و کار خانوادگی خود را مدیریت می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Batman: The Doom That Came to Gotham

6.1   - IMDB

کاوشگر بروس وین به طور تصادفی یک شیطان باستانی را رها می کند و پس از دو دهه دوری به گاتهام باز می گردد. در آنجا بتمن با نیروهای ماوراء الطبیعه لاوکرافت مبارزه می کند و با متحدان و دشمنانی مانند گرین ارو، رأس الغول، مستر فریز، کیلر کروک، دو چهره و جیمز گوردون روبرو می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Power Book IV: Force - Season 1

8.1   - IMDB

تامی ایگان نیویورک را پشت سر می گذارد و قصد دارد با شیکاگو، از وضعیت خارجی خود برای شکستن تمام قوانین محلی و بازنویسی آنها در تلاش خود برای تبدیل شدن به بزرگترین فروشنده مواد مخدر در شهر استفاده کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری