بازیگر فیلم و سریال Francesca Annis (فرانچسکا آنیس)

Francesca Annis - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4" (1.63 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 14, 1945 in Kensington, London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Dune Lady Jessica(1984), Lillie Lillie(1978), The Libertine Countess(2004)

بیوگرافی فارسی

بازیگر انگلیسی انگلیسی Francesca Annis ، که از یک حرفه 50 ساله برخوردار بوده و هفت دهه در فیلم ها ، تلویزیون و تئاتر به سر می برد ، شش روز پس از VE Day ، در 14 مه 1945 در لندن متولد شد. پدرش لستر انگلیسی بود. اما مادرش ، ماریوکیتا (با نام مستعار مارا پورسل) ، از میراث برزیل-فرانسه بود. از زمان او یک ساله بود تا ...


بیوگرافی انگلیسی

English actress Francesca Annis, who has enjoyed a 50-plus year career, spanning seven decades in movies, television and the theater, was born in London six days after V-E Day, on May 14, 1945. Her father, Lester, was English, but her mother, Mariquita (aka Mara Purcell), was of Brazilian-French heritage. From the time she was a year old to the ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dune

8   - IMDB

در سال 10191، جهان در حال جنگ برای کنترل سیاره صحرای Dune است - تنها جایی که ماده سفر در زمان "Spice" را می توان یافت. اما وقتی یکی از رهبران کنترل را رها می کند، تنها به این دلیل است که می تواند با شخصیت های ناخوشایند کودتا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Whelm

5.4   - IMDB

داستان در دوران رکود بزرگ، دو برادر غرب میانه در رقابتی بین یک دزد افسانه ای بانک و یک جنایتکار جوان عجیب و غریب درگیر می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ruby Herring Mysteries: Prediction Murder

6.6   - IMDB

هنگامی که روبی هرینگ، گزارشگر جنایی، سرنخ هایی از قتلی را دریافت می کند که پنج سال قبل در آن یک روانشناس محلی رخ داده است، او به نیروهای کارآگاه جیک کیلیان می پیوندد تا به کشف پرونده کمک کنند.::LadyC از نیوجرسی.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Highwayman

7.3   - IMDB

دزد مشهور بزرگراه، دیک تورپین، خود را در حومههای انگلیسی میبیند که بهطور تصادفی، الیزابت، دختر شیطون ارل پمبروک را ربوده است. در حالی که نامزدش وینتروپ تلاش می کند تا آنها را ردیابی کند، الیزابت شروع به عاشق شدن با مرد شجاع بزرگراه می کند و برای تورپین چاره ای جز رویارویی با وینتروپ در مبارزه برای قلب الیزابت و ثروت او باقی نمی ماند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Room 203

4.3   - IMDB

دو هم اتاقی زن توسط ارواح انتقام جوی ساکن در آپارتمان اجاره ای خود به سبک گوتیک، که دارای یک مرکز تزئینی است، عذاب می کردند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fistful of Vengeance

4.4   - IMDB

یک ماموریت انتقام جویی به مبارزه ای برای نجات جهان از یک تهدید باستانی تبدیل می شود، زمانی که قاتل ابرقدرت کای یک قاتل را به بانکوک تعقیب می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری