بازیگر فیلم و سریال Frances McDormand (فرانسیس مک دورمند)

Frances McDormand - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 23, 1957 in Gibson City, Illinois, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Three Billboards Outside Ebbing, Missouri Mildred(2017), Fargo Marge Gunderson(1996), Moonrise Kingdom Mrs. Bishop(2012)

بیوگرافی فارسی

Frances Louise McDormand در 23 ژوئن سال 1957 در شهر گیبسون ، ایلینویز متولد شد. وی توسط والدین متولد کانادایی ، نورن الوئیز (نیکلسون) ، یک پرستار از انتاریو و روحانی ویرون ویر مکدورمند ، شاگردان وزیر مسیح از نوا اسکاتیا پذیرفته شد ، که او را در حومه پیتسبورگ بزرگ کرد. وی B.A را به دست آورد. در تئاتر از کالج بتانی ...


بیوگرافی انگلیسی

Frances Louise McDormand was born on June 23, 1957 in Gibson City, Illinois. She was adopted by Canadian-born parents, Noreen Eloise (Nickleson), a nurse from Ontario, and The Rev. Vernon Weir McDormand, a Disciples of Christ minister from Nova Scotia, who raised her in the suburbs of Pittsburgh. She earned her B.A. in Theater from Bethany College...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Nomadland

7.3   - IMDB

پس از از دست دادن همه چیز در رکود بزرگ، زنی سفری را در غرب آمریکا آغاز می کند و به عنوان یک کوچ نشین مدرن امروزی زندگی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tragedy of Macbeth

7.1   - IMDB

مکبث، Thane of Glamis، از سه جادوگر پیشگویی دریافت می کند که یک روز پادشاه اسکاتلند خواهد شد. مکبث که از جاه طلبی غرق شده و توسط همسرش به عمل تحریک شده بود، پادشاه خود را می کشد و تاج و تخت را برای خود می گیرد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری