بازیگر فیلم و سریال Evangeline Lilly (اوانجلین لیلی)

Evangeline Lilly - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 3, 1979 in Fort Saskatchewan, Alberta, Canada
  • فیلم های معروف بازیگر : Ant-Man Hope van Dyne(2015), The Hobbit: The Desolation of Smaug Tauriel(2013), Ant-Man and the Wasp Hope Van Dyne / Wasp(2018)

بیوگرافی فارسی

Evangeline Lilly ، متولد فورت ساسکاچوان ، آلبرتا ، در سال 1979 ، توسط آژانس معروف مدل سازی فورد در خیابان های Kelowna ، بریتیش کلمبیا کشف شد. اگرچه او در ابتدا تصمیم گرفت تا حرفه شغلی مدلینگ را پشت سر بگذارد ، اما او به هر حال پیش رفت و با فورد امضا کرد تا به پرداخت شهریه و هزینه دانشگاه دانشگاه بریتانیا کلمبیا کمک کند.


بیوگرافی انگلیسی

Evangeline Lilly, born in Fort Saskatchewan, Alberta, in 1979, was discovered on the streets of Kelowna, British Columbia, by the famous Ford modeling agency. Although she initially decided to pass on a modeling career, she went ahead and signed with Ford anyway, to help pay for her University of British Columbia tuition and expenses.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم South of Heaven

5.7   - IMDB

جیمی مجرم محکوم به اتهام سرقت مسلحانه پس از گذراندن دوازده سال از زندان آزاد می شود. پس از آزادی، او عهد میکند که به آنی، عشق دوران کودکیاش، که اکنون بر اثر سرطان در حال مرگ است، بهترین سال آخر زندگیاش را بدهد – متأسفانه این به این سادگی نیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Crisis

6.1   - IMDB

سه داستان در مورد دنیای مواد افیونی به هم می خورند: یک قاچاقچی مواد مخدر یک عملیات قاچاق فنتانیل چند کارتلی را بین کانادا و ایالات متحده ترتیب می دهد، یک معمار که از اعتیاد به اکسی کانتین بهبود می یابد، حقیقت درگیر شدن پسرش با مواد مخدر را دنبال می کند، و یک استاد دانشگاه درگیر مبارزه غیرمنتظره ای می شود. افشاگری در مورد کارفرمای تحقیقاتی او، یک شرکت دارویی با نفوذ عمیق دولتی که یک مسکن جدید "غیر اعتیادآور" را به بازار می آورد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری