بازیگر فیلم و سریال Erica Durance (اریکا دورنس)

Erica Durance - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 21, 1978 in Calgary, Alberta, Canada
  • فیلم های معروف بازیگر : The Butterfly Effect 2 Julie Miller(2006), House of the Dead Johanna(2003), Smallville Lois Lane / Brianna Withridge / Chloe Sullivan / Dawn Stiles / Faora / Isis / Silver Banshee / Stiletto(2004-2011)

بیوگرافی فارسی

اریکا دورنز در 21 ژوئن 1978 در کلگری ، آلبرتا ، کانادا متولد شد. او بازیگر و تهیه کننده است ، به Smallville (2001) و Saving Hope (2012) مشهور است. او با یک برادر و خواهر بزرگتر در مزرعه بوقلمون در Three Hills بزرگ شد. پس از مدرسه ، او برای شروع فعالیت بازیگری خود به ونکوور نقل مکان کرد. دورود کار خود را در تبلیغات آغاز کرد و ...


بیوگرافی انگلیسی

Erica Durance was born on June 21, 1978 in Calgary, Alberta, Canada. She is an actress and producer, known for Smallville (2001) and Saving Hope (2012). She grew up with an older brother and sister on a turkey farm in Three Hills. After school, she moved to Vancouver to start her acting career. Durance started her career in commercials and ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Christmas Chalet

6.6   - IMDB

مادری که به تازگی طلاق گرفته است، کلبه ای در یک روستای کریسمس زیبا در ورمونت رزرو می کند تا جادوی کریسمس را برای دختر نوجوانش که احساس می کند خانواده اش برای همیشه ویران شده است، دوباره زنده کند. وقتی می رسند، متوجه می شوند که خانه دو بار رزرو شده است و حالا باید تعطیلات خانوادگی خود را با نویسنده ای بدخلق که از کریسمس متنفر است، در میان بگذارند. آنها با هم یاد خواهند گرفت که یک جادوی کوچک کریسمس حتی شکسته ترین قلب ها را نیز شفا می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم North to Home

7.2   - IMDB

سوزان مک براید خوشحال است که روز تولدش را در کنار خانواده اش بگذراند. این اولین باری است که سه دختر خوانده او پس از سال ها با هم هستند. به نظر می رسد این زمان بسیار خوبی برای یک گردهمایی خانوادگی باشد، اما خواهران هر کدام با چالش های منحصر به فردی دست و پنجه نرم می کنند که این موقعیت خاص را تهدید می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری