بازیگر فیلم و سریال Emile Hirsch (امیل هیرش)

Emile Hirsch - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   March 13, 1985 in Palms, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Into the Wild Chris McCandless(2007), The Girl Next Door Matthew Kidman(2004), Speed Racer Speed(2008)

بیوگرافی فارسی

امیل داونپورت هیرش در پالمز ، کالیفرنیا ، در مارگارت استر (داونپورت) ، معلم و هنرمند تجسمی و دیوید م. هیرش ، کارآفرین و تهیه کننده متولد شد. وی در لس آنجلس و سانتافه ، نیومکزیکو بزرگ شد و او که هنوز در مدرسه بازیگری را به بازیگری معرفی کرده بود ، اولین کار بازیگری خود را در سن 11 سالگی در تلویزیون در یک قسمت از ...


بیوگرافی انگلیسی

Emile Davenport Hirsch was born in Palms, California, to Margaret Esther (Davenport), a teacher and visual artist, and David M. Hirsch, an entrepreneur and producer. He grew up in Los Angeles and Santa Fe, New Mexico, and having been introduced to acting while still at school, he got his first acting job on TV at the age of 11 in an episode of ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Force of Nature

4.5   - IMDB

گروهی از سارقان نقشه دزدی در طول طوفان را میکشند و زمانی که یک پلیس سعی میکند همه افراد حاضر در ساختمان را مجبور به تخلیه کند، با مشکل مواجه میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Midnight in the Switchgrass

4.4   - IMDB

یک مامور اف بی آی و یک افسر ایالت فلوریدا برای بررسی یک رشته پرونده قتل حل نشده با هم همکاری می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Price We Pay

4.9   - IMDB

پس از اینکه دزدی از مغازه گروفروشی کج میشود، دو تبهکار به یک مزرعه دورافتاده پناه میبرند تا گرما را از بین ببرند، اما چیزی بسیار خطرناکتر را پیدا میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری