بازیگر فیلم و سریال Elon Musk

Elon Musk - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2" (1.88 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 28, 1971 in Pretoria, South Africa
  • فیلم های معروف بازیگر : Iron Man 2 Elon Musk(2010), Machete Kills Himself(2013), Thank You for Smoking Producer(2005)

بیوگرافی فارسی

الون مسک در 28 ژوئن سال 1971 در پرتوریا ، آفریقای جنوبی در نقش الون ریو مسک متولد شد. او بازیگر و تهیه کننده است ، معروف به Iron Man 2 (2010) ، Machete Kills (2013) و Thank You for Smoking (2005). وی پیش از این با طلولا رایلی و جاستین مشک ازدواج کرده بود.


بیوگرافی انگلیسی

Elon Musk was born on June 28, 1971 in Pretoria, South Africa as Elon Reeve Musk. He is an actor and producer, known for Iron Man 2 (2010), Machete Kills (2013) and Thank You for Smoking (2005). He was previously married to Talulah Riley and Justine Musk.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Real! ChatGPT: Creator or Terminator?

3.5   - IMDB

واقعی. Chat GPT: Creator or Terminator، مستندی قابل تامل است که به پیشرفت سریع و پیامدهای بالقوه فناوری هوش مصنوعی (AI) می پردازد. این فیلم از طریق مصاحبه های متقاعدکننده با متخصصان برجسته در زمینه هوش مصنوعی، سیر تکامل هوش مصنوعی را از ابتدای پیدایش تا وضعیت فعلی و فراتر از آن بررسی میکند. این مستند دستاوردهای باورنکردنی ای را که هوش مصنوعی تسهیل کرده است، از تحول در صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی و حمل و نقل گرفته تا افزایش امکانات روزمره، برجسته می کند. با این حال، سوالات مهمی در مورد معضلات اخلاقی و خطرات مرتبط با توسعه و استقرار هوش مصنوعی نیز مطرح می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری