بازیگر فیلم و سریال Elizabeth Olsen (الیزابت اولسن)

Elizabeth Olsen - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 16, 1989 in Sherman Oaks, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Martha Marcy May Marlene Martha(2011), Avengers: Infinity War Wanda Maximoff / Scarlet Witch(2018), Captain America: Civil War Wanda Maximoff / Scarlet Witch(2016)

بیوگرافی فارسی

الیزابت چیس "لیزی" اولسن (زاده 16 فوریه 1989) بازیگر آمریکایی است. او به خاطر نقش هایش در فیلم های Silent House (2011) ، Liberal Arts (2012) ، Godzilla (2014) ، Avengers: Age of Ultron (2015) و Captain America: War Civil (2016) شناخته شده است. برای نقش خود در مارتا مارسی منتقد تحسین شده ماری مارلن (2011) ، او برای ...


بیوگرافی انگلیسی

Elizabeth Chase "Lizzie" Olsen (born February 16, 1989) is an American actress. She is known for her roles in the films Silent House (2011), Liberal Arts (2012), Godzilla (2014), Avengers: Age of Ultron (2015), and Captain America: Civil War (2016). For her role in the critically-acclaimed Martha Marcy May Marlene (2011), she was nominated for ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cleopatra

7   - IMDB

کلئوپاترا یک فیلم درام تاریخی حماسی آمریکایی است که مبارزات کلئوپاترا هفتم، ملکه جوان مصر، برای مقاومت در برابر جاه طلبی های امپراتوری رم را شرح میدهد. زندگی ملکه کلئوپاترا، مرتبط با دوره ای از تاریخ روم - مصر، روابط عاشقانه با امپراتور سزار.

زیر‌نویس فارسی فیلم Samson and Delilah

6.8   - IMDB

مارا و مانوآ هر دو اسرائیلیهای متدین و متدین هستند که تحت حکومت خشن و ناعادلانه فلسطینیان زندگی میکنند. یک روز، یک غریبه مرموز به مارا ظاهر می شود و به او قول می دهد که پسری به دنیا بیاورد که او را سامسون بنامد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Santa Clause 3 The Escape Clause

4.8   - IMDB

The Santa Clause 3: The Escape Clause یک فیلم ماجرایی کمدی فانتزی کریسمس آمریکایی است که داستان بابا نوئل، مستعار اسکات کالوین را روایت می کند که با وظیفه ای مضاعف روبرو می شود: چگونه خانواده جدیدش را راضی نگه دارد، و چگونه جلوی جک فراست را بگیرد. کریسمس.

زیر‌نویس فارسی فیلم Virgin Cheerleaders in Chains

3.8   - IMDB

یک گروه فیلمبرداری جوان که در حال فیلمبرداری یک فیلم ترسناک کمهزینه در یک یتیمخانه متروکه هستند، متوجه میشوند که خانوادهای از قاتلان سادیستی فیلمنامهشان را بازنویسی کردهاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battle of Dunkirk: From Disaster to Triumph

7.4   - IMDB

شجاعت کهنه سربازان دانکرک را در قایق های بی دفاعی که از کانال مانش عبور می کردند تا سربازان سرگردان را از جهنم نجات دهند، از طریق داستان های قهرمانی آنها در نبردی که مسیر جنگ جهانی دوم را تغییر داد، دوباره زنده کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Inner Ghosts

3.7   - IMDB

زنی که زندگی خود را به عنوان یک رسانه رها کرده است، هدیه ای از زندگی پس از مرگ دریافت می کند: دستگاهی که می تواند کارهای شگفت انگیزی را انجام دهد - به قیمت.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری