بازیگر فیلم و سریال Dominique Provost-Chalkley (دومینیک پرووست-چالکلی)

Dominique Provost-Chalkley - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 3½" (1.61 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   Bristol, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Wynonna Earp Waverly Earp(2016-2018), Avengers: Age of Ultron Zrinka(2015), Buckout Road Cleo Harris(2017)

بیوگرافی فارسی

Dominique Provost-Chalkley در بریستول ، انگلیس متولد شد. او بازیگری است که به وینونا Earp (2016) ، Avengers: Age of Ultron (2015) و Buckout Road (2017) مشهور است.


بیوگرافی انگلیسی

Dominique Provost-Chalkley was born in Bristol, England. She is an actress, known for Wynonna Earp (2016), Avengers: Age of Ultron (2015) and Buckout Road (2017).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Shadow Riders

6.6   - IMDB

تام سلک و سام الیوت پس از بازی در "The Sacketts" دوباره با هم متحد شدند، اما این بار در نقش مک و دال تراوون، در فیلمی بر اساس رمان کلاسیک لوئیس لمور. آنها برادرانی هستند که در پایان جنگ داخلی در دو طرف مقابل یکدیگر را ملاقات می کنند. آنها به خانه میروند تا خانوادهشان را پیدا کنند که نیاز مبرم دارند و خواهر و برادرشان توسط مهاجمان بیرحم ربوده شدهاند. آنها برای نجات خانواده خود به راه افتادند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kamikaze

6.4   - IMDB

یک دانشمند ناراضی از کارش اخراج می شود. او که در جنون فرو می رود، دستگاهی اختراع می کند که امواج رادیویی را مهار می کند و می تواند از طریق صفحه تلویزیون به مردم شلیک کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Like a House on Fire

6   - IMDB

دارا به خانه برمی گردد تا دوباره با همسرش و دختر خردسالش که دو سال قبل آنها را ترک کرده بود ارتباط برقرار کند. وقتی وارد می شود متوجه می شود که زنی که هفت ماهه باردار است جای او را گرفته است و دخترش دیگر او را نمی شناسد. مثل خانه ای در آتش، داستان تلاش یک زن برای به دست آوردن زندگی را که پشت سر گذاشته است، روایت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Project Power

6   - IMDB

وقتی قرصی که به مدت پنج دقیقه به کاربرانش قدرت های فوق العاده غیرقابل پیش بینی می دهد به خیابان های نیواورلئان می رسد، یک فروشنده نوجوان و یک پلیس محلی باید با یک سرباز سابق همکاری کنند تا گروهی که مسئول ایجاد آن است را از بین ببرند.::Netflix

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری