بازیگر فیلم و سریال Didier Bourdon (دیدیه بوردون)

Didier Bourdon - نیو ساب تایتل
  • تاریخ و مکان تولد :   January 23, 1959 in Alger, Algeria
  • فیلم های معروف بازیگر : The Three Brothers Didier Latour(1995), A Good Year Francis Duflot(2006), Madame Irma Francis / Irma(2006)

بیوگرافی فارسی

دیدیه بوردون در 23 ژانویه سال 1959 در الجزایر الجزایر به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که به فیلم The Three Brothers (1995) ، A Year Good (2006) و Madame Irma (2006) معروف است.


بیوگرافی انگلیسی

Didier Bourdon was born on January 23, 1959 in Alger, Algeria. He is an actor and writer, known for The Three Brothers (1995), A Good Year (2006) and Madame Irma (2006).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tout doit disparaître

4.3   - IMDB

رابرت میلارد پادشاهی صنعتی خود را - بر اساس تمام فناوریهای نویز - به لطف ازدواجش با ایرن ثروتمند و بداخلاق بنا کرده است، او سالها با دلسردی خیانت میکند. با این حال، آخرین پیوند او با منشی زیبایش، ایو، نی است که شتر را شکست: ایرنه در واقع یک عکاس کارآگاه به نام M.Colle را استخدام کرده است تا حداکثر عکسهای مجرمانه داشته باشد. شوهر خیانتکار که توسط همسرش تهدید به طلاق و در نتیجه نابودی کامل می شود، باید تسلیم شود و حوا را از کار برکنار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Promise at Dawn

7.1   - IMDB

این کمدی تراژدی از کودکی در لهستان تا نوجوانی در نیس تا سالهای دانشجویی در پاریس و آموزش سخت خلبانی در طول جنگ جهانی دوم، داستان عاشقانه رومن گاری، یکی از مشهورترین رماننویسهای فرانسوی را روایت میکند. تنها نویسنده ای که دو بار برنده جایزه گنکور برای ادبیات فرانسه شده است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری