بازیگر فیلم و سریال Dianna Agron (دیانا آگرون)

Dianna Agron - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5½" (1.66 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   April 30, 1986 in Savannah, Georgia, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Family Belle Blake(2013), I Am Number Four Sarah(2011), Glee Quinn Fabray / Sugar Motta(2009-2015)

بیوگرافی فارسی

دیانا الیز آگرون در ساوانا ، جورجیا ، به والدین رونالد و مری آگرون متولد شد. وی قبل از عزیمت به تگزاس و بعداً در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا ، در یک خانواده طبقه متوسط ، در ساوانا بزرگ شد ، و به دلیل حرفه پدرش به عنوان مدیر کل هیات. دایانا و برادرش ، جیسون ، یهودی بزرگ شدند و او از Burlingame High فارغ التحصیل شد ...


بیوگرافی انگلیسی

Dianna Elise Agron was born in Savannah, Georgia, to parents Ronald and Mary Agron. She grew up in a middle class family, in Savannah, before moving to Texas, and later, San Francisco, California, due to her father's career as a general manager for Hyatt. Dianna and her brother, Jason, were raised Jewish, and she graduated from Burlingame High ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Laureate

5.1   - IMDB

فیلم The Laureate که در پس زمینه پر زرق و برق دهه 20 بریتانیا می گذرد، داستان شاعر جنگی جوان بریتانیایی رابرت گریوز را روایت می کند که با چهار فرزند ازدواج کرده و با لورا رایدینگ، نویسنده ای آمریکایی، درگیر می شود. با سرپیچی از قراردادهای جامعه مودبانه، رایدینگ با گریوز و همسرش که به عنوان یک اداره زندگی می کنند، نقل مکان می کند. سپس با آمدن جفری فیبز، شاعر خوش تیپ ایرلندی، این چیدمان تبدیل به یک چهارخانه می شود. اما به زودی تنشها و رقابتها آنقدر شدید میشوند که گریوز مظنون به تلاش برای قتل است.

زیر‌نویس فارسی فیلم As They Made Us

5.7   - IMDB

ابیگیل که اخیراً از هم جدا شده است، درست در میانه ی شیطنت های آشفته والدینش می آید. پس از یک عمر شادی ناکارآمد، خانواده - همراه با برادری که از هم جدا شده است - در خود می یابند که برای آخرین خداحافظی در آغوش بگیرند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری