بازیگر فیلم و سریال Dave Bautista (دیو باتیستا)

Dave Bautista - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 6" (1.98 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   January 18, 1969 in Washington, District of Columbia, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Guardians of the Galaxy Drax(2014), Guardians of the Galaxy Vol. 2 Drax(2017), Avengers: Infinity War Drax(2018)

بیوگرافی فارسی

دیوید مایکل باتیستا ، جونیور ، در 18 ژانویه سال 1969 در واشنگتن ، د. سی ، به دونا ری (مولینز) و دیوید مایکل باتیستا ، آرایشگر متولد شد. پدرش فیلیپینی است و مادرش تبار یونانی دارد. هنگامی که مقامات WCW به وی گفتند که او هرگز در سرگرمی های ورزشی این کار را انجام نمی دهد ، Bautista خود را تحت فشار قرار داد تا به آرزوی خود برای سوپر استار برسد. در ماه می ...


بیوگرافی انگلیسی

David Michael Bautista, Jr. was born on January 18, 1969 in Washington, D.C., to Donna Raye (Mullins) and David Michael Bautista, a hairdresser. His father is Filipino, and his mother has Greek ancestry. When WCW officials told him he'd never make it in sports entertainment, Bautista pushed himself to achieve his dream of being a Superstar. In May ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Spy

6.3   - IMDB

یک مامور سرسخت سیا خود را در دست یک دختر 9 ساله نابالغ می بیند که مخفیانه برای مراقبت از خانواده اش فرستاده شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Army of the Dead

5.7   - IMDB

پس از شیوع یک زامبی در لاس وگاس، گروهی از مزدوران قمار نهایی را انجام میدهند و به منطقه قرنطینه میروند تا بزرگترین سرقتی را که تاکنون انجام شده است انجام دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Parachute

6.2   - IMDB

رایلی اخیراً پس از مبارزه با مشکلات مربوط به غذا و تصویر بدن از توانبخشی مرخص شده است. او به زودی با ایتان ملاقات می کند و خود را در حال عبور از خط بین عشق بی قید و شرط و یک اعتیاد جدید می بیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Spy: The Eternal City

5.6   - IMDB

جی جی، یک مامور کهنه کار سیا، برای جلوگیری از یک توطئه اتمی فاجعه بار که واتیکان را هدف قرار می دهد، دوباره با شاگرد خود سوفی متحد می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری