بازیگر فیلم و سریال Danielle Donahue (دانیل دوناهو)

Danielle Donahue - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   April 11, 1983 in Warren, Pennsylvania, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Survival Knife Penny Warren(2016), Aspiring Psychopath Lucinda(2008), Jurassic Prey Jackie(2015)

بیوگرافی فارسی

Danielle Donahue در شهر کوچک Ridgway در پنسیلوانیا بزرگ شد. یک تنبلی که خودش اعتراف کرده ، در دبیرستان در بسیاری از ورزش ها فعالیت می کرد ، اما به هنر و موسیقی نیز کشیده شده بود - دو احساس که او همچنان دنبال می کند. هنگام حضور در دانشگاه ایالتی پن ، به او نزدیک شد تا در مرد مرده بدن رایان کاوالین حضور پیدا کند. او به ادامه ...


بیوگرافی انگلیسی

Danielle Donahue grew up in the small Pennsylvania town of Ridgway. A self-confessed tomboy, she was active in many sports in high school, but was also drawn to art and music- two passions which she continues to pursue. While attending Penn State University she was approached to appear in Ryan Cavalline's Dead Body Man. She would go on to ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Amityville Island

1.8   - IMDB

یک بازمانده نفرین شده از قتلها در خانه Amityville، شر را به جزیره کوچکی میآورد که در آن آزمایشهای ژنتیکی عجیب و غریب بر روی انسانها و حیوانات در یک زندان مخفی زنان انجام میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Virus Shark

1.8   - IMDB

جهان توسط یک ویروس جدید به نام SHVID-1 که توسط نیش کوسه منتشر شده است ویران شده است. در ته اقیانوس، گروهی از دانشمندان در حال رقابت با ساعت برای یافتن درمانی هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Parallel

4.8   - IMDB

ونسا که پس از از دست دادن فرزندش غمگین است، به خانهای در دریاچه پناه میبرد تا با انحراف خود از یک جهان موازی مواجه شود و متوجه میشود که دروازههای چندجهانی کلید رها کردن غم او یا به دام انداختن او برای همیشه است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری