بازیگر فیلم و سریال Danielle C. Ryan (دانیل سی رایان)

Danielle C. Ryan - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 3" (1.6 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 9, 1993 in Upland, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Cat in the Hat Thing One(2003), Haunt Sara Asher(2014), Love Finds You in Charm Emma(2015)

بیوگرافی فارسی

دانیل رایان چوچران در Upland ، کالیفرنیا متولد شد ، اما مدت کوتاهی پس از آن به یوتا نقل مکان کرد. او پیش از آنکه اولین نقش خود را در هفت سالگی در "اسرار کوچک" داشته باشد ، کار خود را با برخی از تبلیغات آغاز کرد. او با بازی در نقش یک چیز اول در "گربه در کلاه" موقعیت خود را به عنوان بازیگر کودک تحکیم کرد و پس از آن چندین فیلم و سریال انجام داد. از آنجا که "...


بیوگرافی انگلیسی

Danielle Ryan Chuchran was born in Upland, California but moved to Utah shortly after. She started her career with some ads, before she had her first role at the age of seven in "Little Secrets". With her part as Thing One in "The Cat in the hat" she consolidated her position as child-actress and did several films and series afterwards. Since "...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blood Pageant

2.3   - IMDB

در این ترسناک-کمدی-هیجانی، چیزی که به عنوان یک مسابقه واقعیت شوی میلیون دلاری بین هفت زن زیبا شروع میشود، زمانی که یکی از شرکتکنندگان از جادو استفاده میکند تا در رقابت به برتری برسد، به نبردی برای زندگی تبدیل میشود. یک نفرین باستانی که قدمت آن به محاکمه جادوگران سالم بازمیگردد، آغاز میشود و رقابت به مسابقه خونین مرگ، ویرانی و نیروهای شیطانی تبدیل میشود. فراموش کنید که چه کسی برنده خواهد شد - چه کسی زنده خواهد ماند؟ هدف این فیلم این است که هالیوود را وارونه جلوه دهد و نگاهی واقع بینانه به این حقیقت ناشناخته به شما بدهد که "واقعیتی در تلویزیون واقعیت وجود ندارد".

زیر‌نویس فارسی فیلم Double Threat

4.4   - IMDB

زنی جوان با شخصیتی دوپاره با اوباش های بی رحم در دم خود با مردی درگیر زیارت در سراسر کشور می شود تا خاکستر برادرش را پراکنده کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری