بازیگر فیلم و سریال Danielle Bisutti (دانیل بیسوتی)

Danielle Bisutti - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 1, 1976 in Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : God of War Freya(2018), Dwight in Shining Armor Hexela(2019), Insidious: Chapter 2 Mother of Parker Crane(2013)

بیوگرافی فارسی

Danielle Bisutti بازیگر ، خواننده ترانه سرا ، نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان نامزد جایزه BAFTA است. بیستیتی به عنوان یک تپسی ، با آوردن طیف گسترده ای از شخصیت های متنوع به زندگی ، خود را متمایز کرده است. اعتبارات اخیر شامل بازی Goddess of Goddess "Freya" در بازی ویدیویی پرمخاطب Sony PlayStation "خدای جنگ" است که بیش از 190 بازی برد ...


بیوگرافی انگلیسی

Danielle Bisutti is a BAFTA Award-nominated actress, singer-songwriter, writer, producer, and director. As a thespian, Bisutti has distinguished herself by bringing a wide range of diverse characters to life. Recent credits include the Norse Goddess "Freya" in Sony PlayStation's top-grossing video game God of War which has won over 190 "Game of ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Beautiful Bride

4.5   - IMDB

مردی با الهام از داستان برادران گریم «هنسل و گرتل» در این داستان رویایی، عاشقانه عشق، خیانت و وسواس سعی در حل معمای ناپدید شدن دوست دخترش دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Assailant

5.3   - IMDB

یک زوج بریتانیایی که ازدواجشان بر روی صخره است، به امید نجات ازدواجشان با کشتی به دریای کارائیب می روند. پس از یک دعوای به ظاهر بی ضرر بین شوهر و یک دریفت مرموز، وضعیت به یک بازی خطرناک گربه و موش تبدیل می شود. این زوج باید با هم بجنگند تا خود را از دست مهاجم نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Blue Rose

3.9   - IMDB

در دهه 1950، دو کارآگاه تازه کار قصد داشتند یک قتل را حل کنند، اما خود را در یک واقعیت جایگزین می یابند که از بدترین کابوس های آنها تشکیل شده است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری