بازیگر فیلم و سریال Dan Stevens (دن استیونز)

Dan Stevens - نیو ساب تایتل

بیوگرافی فارسی

دن استیونز بازیگری است که به Flipped (2012) مشهور است.


بیوگرافی انگلیسی

Dan Stevens is an actor, known for Flipped (2012).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Criminal Activities

5.8   - IMDB

«فعالیتهای جنایی» یک فیلم مهیج جنایی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۵ است که در آن چهار مرد جوان سرمایهگذاری مخاطرهآمیزی را با هم در شرکتی تضمین میکنند که آنها را با اوباش به دردسر میاندازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blithe Spirit

5.4   - IMDB

یک رسانه معنوی برای نویسندهای که از انسداد نویسنده رنج میبرد، جلسه میگذارد، اما به طور تصادفی روح همسر اول فوت شدهاش را احضار میکند، که منجر به یک مثلث عشقی پیچیدهتر با همسر فعلیاش میشود که پنج سال است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga

6.5   - IMDB

وقتی به نوازندگان مشتاق لارس و سیگریت این فرصت داده میشود که کشورشان را در بزرگترین مسابقه آهنگ جهان به نمایش بگذارند، آنها در نهایت این شانس را پیدا میکنند که ثابت کنند هر رویایی که ارزش داشتن را داشته باشد، رویایی است که ارزش مبارزه برای آن را دارد.::Netflix

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Abigail

6.6   - IMDB

پس از اینکه گروهی از مجرمان بالقوه دختر بالرین 12 ساله یک شخصیت قدرتمند دنیای اموات را ربودند، تنها کاری که باید انجام دهند تا 50 میلیون دلار باج بگیرند این است که یک شبه دختر را تماشا کنند. در یک عمارت منزوی، اسیرکنندگان یک به یک شروع به کم شدن میکنند و با وحشت فزایندهای متوجه میشوند که بدون هیچ دختر بچه معمولی در داخل قفل شدهاند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری